Åh nei da! Har vært igjennom Drømmehagen tida med storesøster allerede. Er så koselig atte!![]()
Du kan ikke være riktig klok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh nei da! Har vært igjennom Drømmehagen tida med storesøster allerede. Er så koselig atte!![]()
Du kan ikke være riktig klokjeg kan ikke tenke meg noe værre program enn drømmehagen...
Så fin musikk jo. Kan alle sangene utenatt enda jeg, og storesøster er 6 år![]()
Uff nei, jeg er glad frøkna bare så det i 2 uker eller noeom neste skal se det får storesøstra ta ansvar og passe på broren sin for ellers så får jeg magesår er jeg redd
![]()
Høres veldig spesielt ut i vertfallJeg synes i grunn ikke det var noe godt![]()
De hadde nok mannen valgt ogsåTror han velger det ja![]()
Vi bor på østlandetHvor bor dere som kan ta ut hagemøler alt?? Her SER det ut som 30+ men er så kaldt så fy @#%%$
Vi bor på østlandet
Er hos mamma en turhei damerhva er planene for kvelden
?
Du får si til henne at d er typisk storesøsteroppgave![]()
her er det sol og vindstille, utrolig diggHer var d godt og varmt i solen. Hadde på genser ute og d var nok. På verandan vel og merke.
Litt vind, men berger ganske greit på vår veranda. Vi spiste grilla pølse ute til middag idag![]()
her er det sol og vindstille, utrolig digg
Det blir man helt klart jaKjenner man blir glad i sjelen av d![]()
Hva spiste du?Tilbake fra middag.. Så mett at jeg ruller. blir ikke mer mat på meg i dag tror jeg![]()
Nå er det snart maaathei damerhva er planene for kvelden
?
Tilbake fra middag.. Så mett at jeg ruller. blir ikke mer mat på meg i dag tror jeg![]()
Nå er det snart maaat
Mannen har fått dilla på den nye bordgrillen sin, så nå steker han pølser i den![]()
Hva spiste du?
Hva fikk du servert?![]()