Det er ikke jeg hller
Mannen snur ved kast. Jeg bare snur med stekespade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke jeg hller
Vi hadde saftsuppe til , mamma laget alltid detBacon på pannekaker er det beste. Det vil jeg ha
Mannen vil ha... sylteøty og bacon! Så da ville ungene også det, inntil de bestemte seg for at de liker ikke bacon (som vi spiste mye av, egg og bacon) da vi sluttet med egg
Servert med sukker på, og suppe til er alternativet jeger oppvokst med. Jeg liker best bacon. Jeg ELSKER bacon da
Han liker ikkeEr det han sm lager eller liker han det ikke?
Er heller ikke noe glad i ertesuppe.Mamma laget ertesuppe.
Jeg liker ikke ertesuppe. Den er så "grumsete".
Hva er saftsuppe?Vi hadde saftsuppe til , mamma laget alltid det
Han får jobbe overtid daHan liker ikke![]()
Suppe laget av husholdningssaft og vann eller hvilken som helst saft i grunnHva er saftsuppe?
Bacon er best og går til altBacon på pannekaker er det beste. Det vil jeg ha
Mannen vil ha... sylteøty og bacon! Så da ville ungene også det, inntil de bestemte seg for at de liker ikke bacon (som vi spiste mye av, egg og bacon) da vi sluttet med egg
Servert med sukker på, og suppe til er alternativet jeger oppvokst med. Jeg liker best bacon. Jeg ELSKER bacon da
Hvorfor skulle du ikke det?Lurer på om jeg skal ta ut hagemøblene mine jeg nå!
Lurer på om jeg skal ta ut hagemøblene mine jeg nå!
Fordi jeg må opp på garasjeloftet, da må jeg først finne frem stigen.. Tiltak!Hvorfor skulle du ikke det?
Regner med at de tåler litt regn.
Gjør de det, tåler de også om det kommer et liten snøvær til..
Kanskje jeg må sjekke yr å se an været før jeg gjør detHer har det skyet over, og er meldt ruskete nå, så hagemøblene får stå der de er
Altfor glad i mat til å jobbe overtidHan får jobbe overtid da![]()
Så spørsmålet er mer om du orker å ta dem frem enn om du kanFordi jeg må opp på garasjeloftet, da må jeg først finne frem stigen.. Tiltak!
,Grunn god nokFordi jeg må opp på garasjeloftet, da må jeg først finne frem stigen.. Tiltak!
Vi gjorde det for 10 minutter sidenLurer på om jeg skal ta ut hagemøblene mine jeg nå!
Altfor glad i mat til å jobbe overtid
Så tipper han tar seg en brødskive![]()