UKE 14

Feberen er nå på 40,3 :-( fått ibux for 1 time siden. Så da blir hun litt piggere. Ser ann formen i dag også blir det legen i morgen evt.
Legevakten sa jeg var hjertelig velkommen, men sikkert ikke noe å få gjort :-(

Jeg har vondt i magen og er dødssliten!

Hvordan går det med dere? :-D :-D
 
Uff stakkars lille! Hvordan er det nå? Hun så litt piggere ut på snappene hvertfall :)


Idag jobbet jeg noen timer. Og når jeg kom hjem, så hadde besøket vårt akkurat kommet :) søsteren til sambo, mannen og barna på 4 år og straks 1 år :) veldig veldig koselig :D
Vi var ute en god stund i uteområdet til en barnehage, og der gjemte jeg påskeegg til alle 5 barna :p dem syns det var såå spennede å lete etter dem, og ble overlykkelige når de fant dem (hvertfall de 3 eldste av dem) Leoh trodde sitt var en ball, så han kasta den av gårde haha..godt jeg hadde tape på ;)

Så ble jentene klipt litt.. eller på Emira var det bare å stusse litt i tuppene der det trengtes, og Liana fikk stusset litt på panneluggen og rettet opp bak i nakken ;) OG Emira fikk hull i ørene :D flink jente som ikke fikk en eneste tåre engang! ;) men hun ble litt paff :p
 
Uff stakkars lille! Hvordan er det nå? Hun så litt piggere ut på snappene hvertfall :)


Idag jobbet jeg noen timer. Og når jeg kom hjem, så hadde besøket vårt akkurat kommet :) søsteren til sambo, mannen og barna på 4 år og straks 1 år :) veldig veldig koselig :D
Vi var ute en god stund i uteområdet til en barnehage, og der gjemte jeg påskeegg til alle 5 barna :p dem syns det var såå spennede å lete etter dem, og ble overlykkelige når de fant dem (hvertfall de 3 eldste av dem) Leoh trodde sitt var en ball, så han kasta den av gårde haha..godt jeg hadde tape på ;)

Så ble jentene klipt litt.. eller på Emira var det bare å stusse litt i tuppene der det trengtes, og Liana fikk stusset litt på panneluggen og rettet opp bak i nakken ;) OG Emira fikk hull i ørene :D flink jente som ikke fikk en eneste tåre engang! ;) men hun ble litt paff :p
Takk som spør... Helt ok.... Er i grei form etter ibux, men slapp etter 2-3 timer. Fortsatt feber :-(

Hun sov med meg til 9.20 i dag!!!!!!

Så deilig å stusse håret litt :) og gøy med hull i ørene :-D gikk det bra i natt? Håper hun slipper verk :)
 
Takk som spør... Helt ok.... Er i grei form etter ibux, men slapp etter 2-3 timer. Fortsatt feber :-(

Hun sov med meg til 9.20 i dag!!!!!!

Så deilig å stusse håret litt :) og gøy med hull i ørene :-D gikk det bra i natt? Håper hun slipper verk :)

Oh fortsatt feber? :( blir det tur til legevakt eller? Hvor lenge har hun hatt det nå?

Gikk fint med Emira inatt, og hun kjenner ikke noe til øredobbene nå.. og hullene så veldig bra ut når jeg skulle rense idag tidlig :) håper det fortsetter sånn :D
 
Oh fortsatt feber? :( blir det tur til legevakt eller? Hvor lenge har hun hatt det nå?

Gikk fint med Emira inatt, og hun kjenner ikke noe til øredobbene nå.. og hullene så veldig bra ut når jeg skulle rense idag tidlig :) håper det fortsetter sånn :D
Ja, 38 i stad. Skal sjekke etterpå....
Tviler på de får gjort noe på legevakten, så lenge hun får i seg mat og drikke. Hmm. Blir så usikker... hun leker og er i farta nå :-D uten medisin i dag!
 
God bedring til Mina!

Dersom allmenntilstanden er fin så får nok ikke legen gjort mye nei. Håper hun blir bedre snart :)
 
Virker som om hun er på bedringens vei da hvertfall :D
 
Nå har jeg gått 5 km! Deilig... Elsker å høre på akkurat den musikken jeg vil hehe.

Hva gjør dere? :)
 
Så bra å høre :D
Så flink du er som går og går :D jeg er avhengig av musikk når jeg skal gjøre sånne ting alene :)

Jeg gjør ikke stort..ser på tv bare ;) skal snart legge meg! Du da Lene?
 
Så bra å høre :D
Så flink du er som går og går :D jeg er avhengig av musikk når jeg skal gjøre sånne ting alene :)

Jeg gjør ikke stort..ser på tv bare ;) skal snart legge meg! Du da Lene?
Takk. Må prøve å få litt bedre kondis of bli litt fastere i fisken. Spiser så mye godis igjen :'( haha!!

Ja, musikk er et must altså :-D

Ser på twilight. Skal straks sove... sov til 11 (!!!) Idag... trøtt igjen haha....

Når legger du deg? :)
Noen av dere som har Instagram? Fikk igår :p
 
Takk. Må prøve å få litt bedre kondis of bli litt fastere i fisken. Spiser så mye godis igjen :'( haha!!

Ja, musikk er et must altså :-D

Ser på twilight. Skal straks sove... sov til 11 (!!!) Idag... trøtt igjen haha....

Når legger du deg? :)
Noen av dere som har Instagram? Fikk igår :p

Haha ja jeg må si jeg har skeia ut i det siste jeg å! Men MÅ begynne å telle kalorier igjen.. ellers har jeg lett for å snike til meg sjokolade :p null selvkontroll jo:oops::p også må jeg spørre sambo om han har rå til å spandere halvårskort på badet her så jeg hvertfall kan begynne å svømme :)

Ohhh Twilight:rolleyes: må være de eneste vampyr filmene jeg liker skikkelig godt :D for ikke å snakke om kjærlighetsfilm :p ikke noe glad i det heller haha.. men elsker Twilight :D

Jeg pleier å legge meg 22:30-23:00 :)

Jeg har instagram, men bruket det sjeldent :p bruker mest snapchat og er innpå Facebook :)
 
Back
Topp