UKE 14

Jeg synes de var gode uten ekstra sjokolade inni og med et dryss havsalt. Ble ikke så veldig mektige da ;) Men de må ikke stekes for lenge, da blir de sprø :p

Høred godt ut med havsalt :) den feilen med stekinga har jeg gjort før :p
 
Lar henne bare gjøre selv når hun kan og vi har tid. Er litt morro å se at hun faktisk kan tørke seg selv, kle på seg og vaske hendene. :)

Men da det ble stille på badet gikk mannen inn for å se og da holdt hun på å skulle tømme potta si selv :eek: :p Da måtte vi si at DET får bare mamma og pappa gjøre :p

Ja dem kan veldig mye selv :) tar bare litt tid :p Liana får gjøre det meste selv..bortsett fra å ta av bleia og evt tørke etter å ha bæsja ;)
 
Hei.
Vært våken mesteparten av natten. Mina er syk. 38 i feber og hoster som en gal. Æsj, kjipt . Skulle egentlig besøke babyen i morgen, men drar ikke dit nå :-(
Har dere det fint ? :)
 
Uff stakkars dere :( God bedring til Mina! Og håper du får tatt igjen litt søvn <3


Her har natten vært grei. Liana våkna 2 ganger.. ene gangen hadde hun drømt om monster :p andre gangen var hun bare sur og fullstendig klikk! Vekte Leoh så han måtte få flaske :p da var kl 5:30 og begge sovna igjen og sov til 7:30 :D

Idag får vi besøk av broren til sambo og samboeren hans :) jentene gleder seg veldig! Og hat prata mye om dem hehe..
 
Uff stakkars dere :( God bedring til Mina! Og håper du får tatt igjen litt søvn <3


Her har natten vært grei. Liana våkna 2 ganger.. ene gangen hadde hun drømt om monster :p andre gangen var hun bare sur og fullstendig klikk! Vekte Leoh så han måtte få flaske :p da var kl 5:30 og begge sovna igjen og sov til 7:30 :D

Idag får vi besøk av broren til sambo og samboeren hans :) jentene gleder seg veldig! Og hat prata mye om dem hehe..
Takk :) Ja fikk sove fra 7 til nå. Deilig..

Så koselig med besøk :) gøy for barna :) håper dere får en flott dag :-D
 
Takk :) Ja fikk sove fra 7 til nå. Deilig..

Så koselig med besøk :) gøy for barna :) håper dere får en flott dag :-D

Så godt at du fikk sove litt :) hvordan er det med Mina?

Veldig koselig med besøk :D ungene har storkosa seg :) men jeg merker jeg er litt sliten hue, for den slekta der ELSKER å diskutere! Diskuterer alt dem kommer over haha.. går jo ikke an å ha en samtale uten at det blir gjort om til diskusjon omtrent :p og jeg er ikke typen som er glad i sånt.. men vi har alt i alt hatt en kjempe koselig og fin dag :) til helga får vi besøk av søsteren med mann og barn :D og da skal Emira få hull i ørene..Liana skal også få om hun vil :) men skal la hun se Emira først :)

Har dere hatt en fin dag? Morsomme Wael på snappene da :D haha
 
Så godt at du fikk sove litt :) hvordan er det med Mina?

Veldig koselig med besøk :D ungene har storkosa seg :) men jeg merker jeg er litt sliten hue, for den slekta der ELSKER å diskutere! Diskuterer alt dem kommer over haha.. går jo ikke an å ha en samtale uten at det blir gjort om til diskusjon omtrent :p og jeg er ikke typen som er glad i sånt.. men vi har alt i alt hatt en kjempe koselig og fin dag :) til helga får vi besøk av søsteren med mann og barn :D og da skal Emira få hull i ørene..Liana skal også få om hun vil :) men skal la hun se Emira først :)

Har dere hatt en fin dag? Morsomme Wael på snappene da :D haha
Takk. Formen er varierende.
39,2 kl 19. Nå er den 37, men ga hun ibux. Effektivt.
Helt våt da hun våknet nå. Godt tegn :) Hoster mye...

Så gøy med hull i ørene. Er hun 5 eller 6 forresten? :) Blir spennende å se om Liana tør :-D :-D

Slitsomt med diskusjoner. Skjønner du blir ør i hodet... hehe..

Ja, han tuller så mye på snap. Han blir en helt annen. Og skal bare snakke baby språk haha. Skjønner ikke hvorfor :-D lille raringen min :)
 
Takk. Formen er varierende.
39,2 kl 19. Nå er den 37, men ga hun ibux. Effektivt.
Helt våt da hun våknet nå. Godt tegn :) Hoster mye...

Så gøy med hull i ørene. Er hun 5 eller 6 forresten? :) Blir spennende å se om Liana tør :-D :-D

Slitsomt med diskusjoner. Skjønner du blir ør i hodet... hehe..

Ja, han tuller så mye på snap. Han blir en helt annen. Og skal bare snakke baby språk haha. Skjønner ikke hvorfor :-D lille raringen min :)

Godt tegn med svette ja.. kroppen jobber effektivt :) håper hun er bedre imårra!..

Hun er 5 år :) søsteren til Lutfi jobber som frisør og er også utdanna til å ta hull i ørene :) så hun tar med ustyr hit :D spent på Liana jeg å.. det varierer veldig om hun vil ha eller ikke :p alt avhengig av humøret! Så tenker at det er greit hun får sett det først :)

Haha det er vel en måte å gjøre seg til på :D broren min skulle alltid lage grimaser og dukket opp overalt der det var videokamera eller fotokamera haha.. så Wael er nok en liten linselus ;) og sikkert kjempe gøy å se seg selv etterpå haha
 
God morgen :)
Her har det gått i hosting/brekking og feber i hele natt.
Feber er fortsatt 39 og allmenntilstanden er dårlig...
Men har hostesaft på resept og flytende ibux + paracet.... Trist å bli syk i påsken. Vi som skulle kose oss masse :-(

Har dere det fint? Hatt en god natt? :) :) Ønsker dere en fin langfredag :-D
 
God morgen :)
Her har det gått i hosting/brekking og feber i hele natt.
Feber er fortsatt 39 og allmenntilstanden er dårlig...
Men har hostesaft på resept og flytende ibux + paracet.... Trist å bli syk i påsken. Vi som skulle kose oss masse :-(

Har dere det fint? Hatt en god natt? :) :) Ønsker dere en fin langfredag :-D

Uff at hun skulle bli så dårlig da :( stakkars liten!.. fortsatt god bedring <3

Jeg har ikke sovet så godt pga småsår hals og rennende nese! Æsj as, vil ikke bli forkjøla igjen. Var jo ikke helt ferdig med den forrige engang :p menmen.. ikke noe planer for dagen enda ;) imårra får vi besøk igjen :p
 
Uff at hun skulle bli så dårlig da :( stakkars liten!.. fortsatt god bedring <3

Jeg har ikke sovet så godt pga småsår hals og rennende nese! Æsj as, vil ikke bli forkjøla igjen. Var jo ikke helt ferdig med den forrige engang :p menmen.. ikke noe planer for dagen enda ;) imårra får vi besøk igjen :p
Typisk :'( takk ♡

Begynner du å bli syk igjen og? Du som nettopp har blitt frisk igjen. :-( god bedring!

Så hyggelig med besøk i morgen, så da må du ikke bli syk :)
 
Wael og jeg er ute i hagen og nyter påskesolen ♡

Mina har sovet og de skal lage lunsj til oss nå... Sulten :p

Hva gjør dere?
 
Typisk :'( takk ♡

Begynner du å bli syk igjen og? Du som nettopp har blitt frisk igjen. :-( god bedring!

Så hyggelig med besøk i morgen, så da må du ikke bli syk :)

Takk :) Ja småforkjøla :( håper det ikke bryter ordentlig ut alikevel! Er jo bare 2 uker siden jeg ble syk sist..

Hehe nei jeg er nok i form for besøk :D skal jobbe noen få timer imårra å :p
 
Wael og jeg er ute i hagen og nyter påskesolen ♡

Mina har sovet og de skal lage lunsj til oss nå... Sulten :p

Hva gjør dere?

Høres fint ut :D deilig med hage!
 
Takk :) Ja småforkjøla :( håper det ikke bryter ordentlig ut alikevel! Er jo bare 2 uker siden jeg ble syk sist..

Hehe nei jeg er nok i form for besøk :D skal jobbe noen få timer imårra å :p
Kjedelig uansett :-( Spis honning og drikke te :-D
 
Kjedelig uansett :-( Spis honning og drikke te :-D

Haha honning liker jeg ikke :p men har blitt kaffe og te da ;) halsen klør litt bare nå..men ellers har jeg blitt bedre :D
 
Honning er forferdelig :-D men har tatt en teskje hvis jeg har skikkelig halsvondt. Brekker meg haha...

Haha da nøyer jeg meg heller med litt halsvondt :p takler ikke honning! Enda det ser så godt ut :) haha.. Liana hoster en del.. stygg tørrhoste! Vi har nok blitt smitta av Leoh :p men da et det isåfall ikke vondsomme greiene :)
 
Haha da nøyer jeg meg heller med litt halsvondt :p takler ikke honning! Enda det ser så godt ut :) haha.. Liana hoster en del.. stygg tørrhoste! Vi har nok blitt smitta av Leoh :p men da et det isåfall ikke vondsomme greiene :)
Så kjipt :'( tørrhoste er plagsomt nok....... Kos dere med besøk i morgen. Her er det natta straks. Mima lå oppå meg i hele natt og hosta meg i nakken/brakk seg ca 40 ganger eller noe i natt...... :'( *TRØTT*
 
Back
Topp