Jeg synes de var gode uten ekstra sjokolade inni og med et dryss havsalt. Ble ikke så veldig mektige da Men de må ikke stekes for lenge, da blir de sprø
Høred godt ut med havsalt den feilen med stekinga har jeg gjort før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes de var gode uten ekstra sjokolade inni og med et dryss havsalt. Ble ikke så veldig mektige da Men de må ikke stekes for lenge, da blir de sprø
Lar henne bare gjøre selv når hun kan og vi har tid. Er litt morro å se at hun faktisk kan tørke seg selv, kle på seg og vaske hendene.
Men da det ble stille på badet gikk mannen inn for å se og da holdt hun på å skulle tømme potta si selv Da måtte vi si at DET får bare mamma og pappa gjøre
Takk Ja fikk sove fra 7 til nå. Deilig..Uff stakkars dere God bedring til Mina! Og håper du får tatt igjen litt søvn <3
Her har natten vært grei. Liana våkna 2 ganger.. ene gangen hadde hun drømt om monster andre gangen var hun bare sur og fullstendig klikk! Vekte Leoh så han måtte få flaske da var kl 5:30 og begge sovna igjen og sov til 7:30
Idag får vi besøk av broren til sambo og samboeren hans jentene gleder seg veldig! Og hat prata mye om dem hehe..
Takk Ja fikk sove fra 7 til nå. Deilig..
Så koselig med besøk gøy for barna håper dere får en flott dag :-D
Takk. Formen er varierende.Så godt at du fikk sove litt hvordan er det med Mina?
Veldig koselig med besøk ungene har storkosa seg men jeg merker jeg er litt sliten hue, for den slekta der ELSKER å diskutere! Diskuterer alt dem kommer over haha.. går jo ikke an å ha en samtale uten at det blir gjort om til diskusjon omtrent og jeg er ikke typen som er glad i sånt.. men vi har alt i alt hatt en kjempe koselig og fin dag til helga får vi besøk av søsteren med mann og barn og da skal Emira få hull i ørene..Liana skal også få om hun vil men skal la hun se Emira først
Har dere hatt en fin dag? Morsomme Wael på snappene da haha
Takk. Formen er varierende.
39,2 kl 19. Nå er den 37, men ga hun ibux. Effektivt.
Helt våt da hun våknet nå. Godt tegn Hoster mye...
Så gøy med hull i ørene. Er hun 5 eller 6 forresten? Blir spennende å se om Liana tør :-D :-D
Slitsomt med diskusjoner. Skjønner du blir ør i hodet... hehe..
Ja, han tuller så mye på snap. Han blir en helt annen. Og skal bare snakke baby språk haha. Skjønner ikke hvorfor :-D lille raringen min
God morgen
Her har det gått i hosting/brekking og feber i hele natt.
Feber er fortsatt 39 og allmenntilstanden er dårlig...
Men har hostesaft på resept og flytende ibux + paracet.... Trist å bli syk i påsken. Vi som skulle kose oss masse :-(
Har dere det fint? Hatt en god natt? Ønsker dere en fin langfredag :-D
Typisk :'( takk ♡Uff at hun skulle bli så dårlig da stakkars liten!.. fortsatt god bedring <3
Jeg har ikke sovet så godt pga småsår hals og rennende nese! Æsj as, vil ikke bli forkjøla igjen. Var jo ikke helt ferdig med den forrige engang menmen.. ikke noe planer for dagen enda imårra får vi besøk igjen
Typisk :'( takk ♡
Begynner du å bli syk igjen og? Du som nettopp har blitt frisk igjen. :-( god bedring!
Så hyggelig med besøk i morgen, så da må du ikke bli syk
Wael og jeg er ute i hagen og nyter påskesolen ♡
Mina har sovet og de skal lage lunsj til oss nå... Sulten
Hva gjør dere?
Kjedelig uansett :-( Spis honning og drikke te :-DTakk Ja småforkjøla håper det ikke bryter ordentlig ut alikevel! Er jo bare 2 uker siden jeg ble syk sist..
Hehe nei jeg er nok i form for besøk skal jobbe noen få timer imårra å
Ja. Fantastisk med hage :-DHøres fint ut deilig med hage!
Kjedelig uansett :-( Spis honning og drikke te :-D
Honning er forferdelig :-D men har tatt en teskje hvis jeg har skikkelig halsvondt. Brekker meg haha...Haha honning liker jeg ikke men har blitt kaffe og te da halsen klør litt bare nå..men ellers har jeg blitt bedre
Honning er forferdelig :-D men har tatt en teskje hvis jeg har skikkelig halsvondt. Brekker meg haha...
Så kjipt :'( tørrhoste er plagsomt nok....... Kos dere med besøk i morgen. Her er det natta straks. Mima lå oppå meg i hele natt og hosta meg i nakken/brakk seg ca 40 ganger eller noe i natt...... :'( *TRØTT*Haha da nøyer jeg meg heller med litt halsvondt takler ikke honning! Enda det ser så godt ut haha.. Liana hoster en del.. stygg tørrhoste! Vi har nok blitt smitta av Leoh men da et det isåfall ikke vondsomme greiene