Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Keg var ikke mere enn 8 uker hos legen. Så det ble blodprøver, målt blodtrykk, skrevet på de svangerskapapapirene![]()
Neste gang rett før 11 uker skal vi sende inn papirer til oul![]()
Ikke minHer sendte JM inn papirer allerede min første kontroll i uke 6Ville være sikker på at jeg fikk plass der jeg ville
![]()
Ikke minmen han er å blir treig
![]()
Men menjeg stresser ikke
er bare en plass jeg kan føde så
er ikke noen andre i nærheten i det hele tatt
![]()
Har aldri hørt de har gjort det her før hvertfallHer er det også kun 1 fødeplass, så regner med at det ikke er noe søking?Sambo. Vil så gjerne være med på alt, men jeg tenker at hvis den første kontrollen bare gjelder "meg" ( vekt mål, blodtrykk ol.) Så er det vell kanskje ikke så spennede for han og bli med?
![]()
Har aldri hørt de har gjort det her før hvertfallde har ikke sagt noe
bare at de har sendt henvisninger
![]()
Sjønner godt at han gjerne vill være med på alt jamen første kontroll er bare deg. Vis du tar den før uke 12.. Etter det er det nok ler spennende for han for da kan dere høre hjertelyden
ellers så er det jo bare sjekke blodtrykk, blodprøver (førstegang evt mer vis du er rh negativ) sjekke urin (så ha med urinprøve) å fylle it det helsekortet
![]()
I uke 17 kan de det ja så lenge babyen vill detVi skal på kontroll når jeg er 12+1, så krysser fingrene for at vi får høre hjertelyd daSkal også spørre JM om vi kan ta OUL på bursdagen til sambo. Er da i uke 17, å da skal de vell kunne se kjønnet?
![]()