Skravletråd :)

Her sitter jeg og spiser tomatsuppe jeg.... Lillesøster fikk velge siden hun spiser så lite, og det ville hun ha. Hu. Spiste fortsatt lite, ikke halve skåla engang... Hun sier hun får vondt i magen om hun spiser mer. Så langt i dag et polarbrød til frokost, nesten en pizzabolle til lunsj (broren spiste tre, de er ikke store) og altså bare bittelitt suppe med makaroni og pølse.

Hun spiser ikke mye, så helt i form er hun altså åpenbart ikke.
tomatsuppe hørtes godt ut.. sitter å funderer på hva vi skal spise nå..

nei det skjønner jeg godt. Er ikke noe godt å sitte å bare vente.. Særlig ikke i sånne "familietider".
Bor jo på ei øy også. De måtte komme med ambulansebåt og greier. Så jeg tok med nevøene mine en tur på butikken for å kjøpe is slik at de ikke skulle få med seg at bestefaren ble rullet ombord i ambulanse.

Bor jo på ei øy også. De måtte komme med ambulansebåt og greier. Så jeg tok med nevøene mine en tur på butikken for å kjøpe is slik at de ikke skulle få med seg at bestefaren ble rullet ombord i ambulanse.
Det var snilt av deg.. Husker selv veldig godt da oldemoren min (min bestevenn da jeg var liten) ble hentet i ambulansen hjemme på gården... Det satte spor.

Det var snilt av deg.. Husker selv veldig godt da oldemoren min (min bestevenn da jeg var liten) ble hentet i ambulansen hjemme på gården... Det satte spor.
Ikke noe kjekt for små barn å se slikt. Ene har i tillegg autisme og synes slikt er vanskelig å forstå. For han er ambulanse forbundet med død

Greit gjort av deg.

Ikke noe kjekt dette her.
Ikke landfast øy, altså.

Jeg bor jo også på ei øy, men det går ferge fra to steder og landfast med bro i den retningen sykehuset er, så det føles ikke som ei øy sånnsett.

Nei, helt klart ikke.
Men prøver å gjøre det beste ut av det for nevøene sin skyld. De vet bare at bestefar måtte en tur til legen. Så nå skal jeg snart lage taco til hele gjengen

Greit gjort av deg.

Ikke noe kjekt dette her.
Ikke landfast øy, altså.

Jeg bor jo også på ei øy, men det går ferge fra to steder og landfast med bro i den retningen sykehuset er, så det føles ikke som ei øy sånnsett.
Ikke noe bro, og fergene går ganske sjeldent nå i helligdagene

joda. Men det er enkelt og greit :P
Men tror nok at jeg skal glimte til med hjemmelaget i dag :) Fikk veldig lyst på!
Det er bedre, men det hadde jeg ikke ingrediensene til, det sto jo egentlig svinesteik på menyen i dag... Men mannen uventet ikke hjemme og unger uten matlyst...

Så flink du er! Krever styrke å klare det :)
Både mannen, svoger og svigerinne er litt ute av seg, så da drar jeg frem den styrken jeg har. Hvert gjennom nær døden opplevelser med både foreldre og lillesøster pga sykdom så vet at det ikke hjelper situasjonen å bekymre seg før man vet mer. Vi får bare håpe på det beste

Back
Topp