bare hyggelig.takk <3![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
bare hyggelig.takk <3![]()
2 ganger på under et år? Hva er det du holder på med a??Trur kanskje meg og han kan ha de samme problemene for nesa mi har ikke hvert helt den samme etter at den ble brekt 2 ganger på under 1 år![]()
Våkner flere ganger om natta av snorkingen min nå, så gleder meg til jeg får medisiner i hus igjen![]()
Ja, veldig braJa det er akkurat det. Derfor jeg ville gjøre det.
Googlet meg GAL på tema etter jeg kom hjem fra sykhuset..
Masse "medisinsk" fra leger og gynekologer.. Men ble jo ikke klok på noe av det.
2 ganger på under et år? Hva er det du holder på med a??samboeren min er tidligere hockeyspiller, men nesa brakk han under fødselen
men legen vil ikke at han skal opereres så nesten synd han ikke har brukket den etter fødselen og
![]()
Det skjønner jeg, samboeren kan ikke skjønne at jeg syns han snorker om natta.. Har til og med filmet det, men da lukker han bare øra.. "Er ikke så ille"... Yes da![]()
ja ikke sant.. han som tok UL på meg sa bare.. " det er ikke noe der... det er helt tomt"Ja, veldig branei, man blir jo ikke det.. Og av det jeg har lest er det flere som blir avblåst på ul og får beskjed om de har hatt spontanabort fordi de ikke finner noe i livmoren.. Det er jo tragisk
![]()
Haha, herligDen ene gangen var på jobb og den andre var et uhell på fylla hahalegen min bare lo og sa han så godt at den var skeiv
jaja plager meg ikke så mye til vanlig da hehe
Han syntes ikke det er så ille neida vil han nok ikke innse hvor mye han bråker
jeg våkner jo både fordi jeg bråker så mye og fordi jeg er så tørr at jeg sprekker i kjeften
![]()
herlighet så tøff du er! og så godt alt gikk bra <3 vet nesten ikke hva jeg skal si her, er helt satt ut, første svangerskap og det er jo ikke noe man hører om ofte. så tror virkelig den vil være til hjelp for mange altsåbare hyggelig.![]()
Så godt å høre at du synes det. Har hatt mine prøvelser i livet. Å har lært at mine erfaringer kan være til hjelp for andre.herlighet så tøff du er! og så godt alt gikk bra <3 vet nesten ikke hva jeg skal si her, er helt satt ut, første svangerskap og det er jo ikke noe man hører om ofte. så tror virkelig den vil være til hjelp for mange altså![]()
Gadd ikke se så lengehahaha ok? Jaja noen må jo se på sånne ting også![]()
Så skummelt!
hahaha så pass.Gadd ikke se så lenge![]()
Blitt totalt avhengigFlinka! Skulle ønske jeg var like rutinert...
Hihi...kjempe braJa, d var veldig stas. Og ekstra stas at besteforeldrene var her når d skjedde, publikummet hennes er plutselig blitt fordoblet![]()
på en måte ja... Men jeg innså vel ikke alvoret før jeg våknet fra narkosen dagen etter å fikk rapporten fra kirurg og gynSå skummelt!
ja ikke sant.. han som tok UL på meg sa bare.. " det er ikke noe der... det er helt tomt"
Akkurat som om jeg hadde innbildt meg alt.. Men jeg viste jo at jeg hadde hvert gravid.. Å selv om jeg hadde hatt blødninger i en uke burde det jo være tegn etter svangerskapet..
Jeg vet faktisk ikkehahaha så pass.hva så du på egentlig?
En ting er ihvertfall sikkert. lytt til kroppen din! uansett!tragisk. Ja, så absolutt!
Er i så fall en allright krise, daBlitt totalt avhengig
Tror det er 40 års krise som slår inn...![]()
hvis du ikke husker navnet på den eller kanalen kan det jo ikke ha hvert braJeg vet faktisk ikke
Påskekrim tror jeg...på en eller annen kanal![]()
Går i jogging, sykling og 30 days shredEr i så fall en allright krise, daBåde for kropp og sinn! Trener du "organisert" eller er det jogging og slikt det går i?