Svigermor skal servere oksestekMe slår på stortromma i dag og skal ha pizza til middagEr berre gubben og meg, da gidd me ikkje å styre med noko
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svigermor skal servere oksestekMe slår på stortromma i dag og skal ha pizza til middagEr berre gubben og meg, da gidd me ikkje å styre med noko
![]()
Nei, vi er på øyaVar du på påskequiz i går?![]()
Hvilken film så du?Kos deg med brettspill
Her blir det film!
Det er veldig godtdeilig med svin indefilet også da!![]()
Høres ut som en god løsning detHer skulle vi ha lammelår til middag i dag, men kom på i morges at vi hadde glemt å ta det ut av fryserenHeldigvis ikke invitert gjester, så da blir det kyllingfilet i dag, og lammelår på søndag
![]()
Tror det trenger to døgn for å tine tilstrekkelig helt inn til beinet, var bare gigantiske lammelår å få tak i da vi bestemte oss for å kjøpeHøres ut som en god løsning detHva med lørdag da?
Hørtes deilig deilig ut! gleder meg masse til middagen i dag.Det er veldig godt
Langtid stekt, ovns bakte rotgrønnsaker og soppstuing
Alltid deilig med resterTror det trenger to døgn for å tine tilstrekkelig helt inn til beinet, var bare gigantiske lammelår å få tak i da vi bestemte oss for å kjøpeEgentlig galskap å lage så mye mat bare for to personer, men blir godt pålegg av resten!
Litt vanskelig med miniNei, vi er på øyaVar du?
Er veldig godt, hva skal dere ha?Hørtes deilig deilig ut! gleder meg masse til middagen i dag.
Bare å ta medLitt vanskelig med mini![]()
I tillegg til pålegg kan du også lage pai med lammerester som fyll dersom det blir mye igjenTror det trenger to døgn for å tine tilstrekkelig helt inn til beinet, var bare gigantiske lammelår å få tak i da vi bestemte oss for å kjøpeEgentlig galskap å lage så mye mat bare for to personer, men blir godt pålegg av resten!
Lammelår vi også.. Men vet ikke hva vi skal ha av tilbehør.. Vi skal bare møte oppEr veldig godt, hva skal dere ha?
Oh, det hørtes godt ut! Takk for tipsI tillegg til pålegg kan du også lage pai med lammerester som fyll dersom det blir mye igjen
Bare kosligHahahadde tatt seg ut
![]()
Ingen årsakOh, det hørtes godt ut! Takk for tips![]()