Felles skravle 2015

Jaaa :D men lenge til han skal ut enda da :/ gruer meg til sommeren om den skal bli såå varm som de sier :p
Når har du termin? :)
ja denne sommeren blir interessant.
Har termin 20. juni.

ja jeg vet ikke jeg altså :p får stole på de som kan det, mitt første svangerskap, så jeg har jo ikke peiling :p

vi har ikke hatt det problemet egentlig, vi har en liten hund da, blanding mellom dachs og yorkshire terrier. som regel er det mormor og morfar som passer ham, hvis de er hjemme. morfar behandler han jo nesten som sitt eget barnebarn :p ned på alle fire og leke på gulvet osv :p helt komisk :p
men har mange venner som har større hunder og de krever jo mer, slik som søsteren min som har shæfer, den er jo snill og ikke noe galt i det. men den er helt sykt knyttet til henne og freaker ut hver gang hun går :P

Får vel ikke gjort så mye mer enn det. Så lenge lille har det bra så er jo det viktigst;)

Søstra mi har en blanding av engelsk setter og border collie og er nesten 20 kg tyngre enn min. Han tror han er liten da, og skal gjerne sitte på fanget. men av en eller annen grunn er det fler som vil passe ham:/ jaja
Er ikke så ofte vi trenger pass heldigvis, så det er ikke noe problem:)

Får vel ikke gjort så mye mer enn det. Så lenge lille har det bra så er jo det viktigst;)

Søstra mi har en blanding av engelsk setter og border collie og er nesten 20 kg tyngre enn min. Han tror han er liten da, og skal gjerne sitte på fanget. men av en eller annen grunn er det fler som vil passe ham:/ jaja
Er ikke så ofte vi trenger pass heldigvis, så det er ikke noe problem:)
Hehe huff rart det der, hvilken hund har dere da? :)

Ja vi får evt ligge i sjøen på det varmeste :p blir jo midt i sommeren på det da, håper de har aircondition på sykehuset :)
Vi har badebasseng i hagen på sommeren,,
Å farmor og farfar har campingvogn ved stranden.. Så jeg er sikret på en måte :P
Men enig med deg. Håper de har aircondition på sykehuset :P

Hehe huff rart det der, hvilken hund har dere da? :)

Han er blanding av petit brabancon og coton de tulear. 6,5 kg og akkurat passe str for meg♡ er vel litt avhengig av "mamma" og "pappa" da. Han har visst gått rundt og sett etter meg mense jeg har vært borte et par dager nå...:p

1427974829975.jpg

Vi har badebasseng i hagen på sommeren,,
Å farmor og farfar har campingvogn ved stranden.. Så jeg er sikret på en måte :P
Men enig med deg. Håper de har aircondition på sykehuset :P
Å så herlig ♡ vi får invistere i et til terrassen om det blir for varmt, ellers blir det vell daglige turer til sjøen. Faren til samboeren har heldigvis kjøpt båt! Så den har jeg sagt at vi skal låne i sommer :p

æsj da! sitter å stirrer ut mot soverommet jeg.. lurer på å ta meg en lur :P

Ta deg en lur for meg og da;) hehe
Kan slappe av litt i kveld da, siden mannfolka skal sitte og spille kort:p

Han er blanding av petit brabancon og coton de tulear. 6,5 kg og akkurat passe str for meg♡ er vel litt avhengig av "mamma" og "pappa" da. Han har visst gått rundt og sett etter meg mense jeg har vært borte et par dager nå...:p

Vis vedlegget 110448
Å så herlig ♡ haha jeg har samme pute i sofaen btw :p
b10f1e286bc4bca39c06f8e327683c61

Her er min ♡ 5.15 kg, akkuratt passe for oss ♡ :D

Å så herlig ♡ haha jeg har samme pute i sofaen btw :p
b10f1e286bc4bca39c06f8e327683c61

Her er min ♡ 5.15 kg, akkuratt passe for oss ♡ :D

Mannen som absolutt skulle kjøpe putene å ha til julegaver, men vi fant ikke ut hvem vi skulle gi til så tok de selv:D
Så nusselig♡♡♡

Mannen som absolutt skulle kjøpe putene å ha til julegaver, men vi fant ikke ut hvem vi skulle gi til så tok de selv:D
Så nusselig♡♡♡
Hehe like greit det da ;) har den i mørkebrunt og lyse brunt jeg :D har skiftet til stoffsofa nå, så passer litt bedre inn også :)

Hehe like greit det da ;) har den i mørkebrunt og lyse brunt jeg :D har skiftet til stoffsofa nå, så passer litt bedre inn også :)

Vil ha stoffsofa jeg og. Men får vel vente til pengene strekker til:p hehe
Nå har vi en gammel skinnsofa etter bestemora til mannen. Ganske sliten...

Vil ha stoffsofa jeg og. Men får vel vente til pengene strekker til:p hehe
Nå har vi en gammel skinnsofa etter bestemora til mannen. Ganske sliten...
Vi hadde en etter pappa før, kjøpte stoff (stor med sjeselong) når vi kjøpte rekkehuset i fjor på tilbud til 10 000 :) veldig fornøyd :) ser ny ut enda :D så følg iallefall med på tilbudene når tiden er inne for å bytte;)

Vi hadde en etter pappa før, kjøpte stoff (stor med sjeselong) når vi kjøpte rekkehuset i fjor på tilbud til 10 000 :) veldig fornøyd :) ser ny ut enda :D så følg iallefall med på tilbudene når tiden er inne for å bytte;)

Følge med skal jeg gjøre:D
Men vet liksom ikke helt hva jeg vil ha heller:p hehe
Men vil ha noe som ikke ser så kraftig ut ihvertfall. Stua er liten:o

Følge med skal jeg gjøre:D
Men vet liksom ikke helt hva jeg vil ha heller:p hehe
Men vil ha noe som ikke ser så kraftig ut ihvertfall. Stua er liten:o
Skjønner den, kanskje 3+2 seter eller kun hjørnesofa uten sjeselong? Kommer litt an på hvordan man bruker stuen :)

Back
Topp