Det kiler i magen![]()
Står en plakat ved inngangen at de med dårlig rygg ikke kan ta den.
Har alltid overholdt det (men sannheten er at jeg ikke tør
)Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kiler i magen![]()
)Tror ikke det....Da blir det neste gang
Samboer gleder seg allerede til lille A blir så stor vi kan ta henne med dit![]()
Står en plakat ved inngangen at de med dårlig rygg ikke kan ta den.
Har alltid overholdt det (men sannheten er at jeg ikke tør)
Er mange andre morro du kan ta i stedenfor. Liker og den bølge kanal greien med store baderinger iTror ikke det....
Skal ikke ta den
Hehe skjønner det godt, det er veldig høyt og går fortStår en plakat ved inngangen at de med dårlig rygg ikke kan ta den.
Har alltid overholdt det (men sannheten er at jeg ikke tør)
Er mange andre morro du kan ta i stedenfor. Liker og den bølge kanal greien med store baderinger i![]()
Men da har du vel hørt om Badeparken i Langesund??Joveldig hjemmekjær
![]()
Ikke jeg hellerHar vært der flere ganger, men den har jeg aldri prøvd![]()
Masse skravlehøner her inneJeg syns jeg er innom her og titter OFTE jeg og allikevel må jeg bla gjennom mange sider for å lese alt mens jeg var borte....
Klarte ikke henge med i starten jeg heller. Blitt god på det nāJeg syns jeg er innom her og titter OFTE jeg og allikevel må jeg bla gjennom mange sider for å lese alt mens jeg var borte....
Hvor er langesund? Er det en bra badepark?Men da har du vel hørt om Badeparken i Langesund??![]()
Ja det er helt sikkertMasse skravlehøner her inne![]()
Får trene jeg daKlarte ikke henge med i starten jeg heller. Blitt god på det nā![]()
Ja det har jegMen da har du vel hørt om Badeparken i Langesund??![]()
Det har jeh,men aldri vært derMen da har du vel hørt om Badeparken i Langesund??![]()
Sender deg stor trøste klemHerregud som det snør!! Møkkavær
Hytta vår er en halvtime fra sommarland i BøFøler meg litt misunnelig på dere som bor i nærheten av, eller har familie/hytte/oppholdssted i nærheten av badeland..
Langesund er i Telemark, på grensen til VestfoldHvor er langesund? Er det en bra badepark?![]()