Felles skravle 2015

Jeg fikk i går ull på 40% fordi de hadde glemt å endre pris-skiltet. Var i grunn forrige uke det var tilbud. Men det var de gamle modellene, jeg kjøpte de nye:D
Oi - så flott da :-D bruker du mye ull? Har ikke kjøpt det soden det går mot sommer.. men veldig usikker på om jeg trenger det.. men blir nok litt shopping etter fødsel..

Oi - så flott da :-D bruker du mye ull? Har ikke kjøpt det soden det går mot sommer.. men veldig usikker på om jeg trenger det.. men blir nok litt shopping etter fødsel..
Ull og spesielt heldresser i ull. Eller heldresser generelt. Angrer på alle bodyene og buksene i de minste str. Heldresser liker vi mye bedre.

Joha og Janus det går i. Har nå 4 heldresser i ull fra janus som hun kan bruke nå:)

Ull og spesielt heldresser i ull. Eller heldresser generelt. Angrer på alle bodyene og buksene i de minste str. Heldresser liker vi mye bedre.

Joha og Janus det går i. Har nå 4 heldresser i ull fra janus som hun kan bruke nå:)
Ok.. har flere heldresser som er strikket i ull da :-) gidder ikke handle no mer før fødsel, så kan jeg jo ønske meg :-)

Obs.. forrige måned.. storksak.. den corall fargede.. og så har jeg kjøpt en svart emmaljunga som passer til vogna :)
Stemmer det ja :D Den fargen så nydelig ut på bildet. Er det noe du kan bruke?

Stemmer det ja :D Den fargen så nydelig ut på bildet. Er det noe du kan bruke?
Synes den var kul til sommern - kommer nok til å bruke den som veske/stelleveske til meg selv, mens den andre blir basisstelleveska :-)

Synes den var kul til sommern - kommer nok til å bruke den som veske/stelleveske til meg selv, mens den andre blir basisstelleveska :)
Ja, skjønner :) Var jo en sommerfarge :) fresh og fin ;)

Usj... var og så i postkassen nå. Venter på en pakke.. og ute var det SNØ!!! Æsj og æsj....

Back
Topp