Nå så jeg det.. april ja.. usikker på følelsen rundt dette.. orker ikke følge sånn med.. spes ikke når jeg har en liten en på slutten av mnd.. men masse fine premier for dere med litt større barnHar dere fått med dere topp 100 april??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå så jeg det.. april ja.. usikker på følelsen rundt dette.. orker ikke følge sånn med.. spes ikke når jeg har en liten en på slutten av mnd.. men masse fine premier for dere med litt større barnHar dere fått med dere topp 100 april??
Og vi er ennå nærmere juliGod morgen alle![]()
Mars er over. April har begynt. Og mini er 1mnd i dag![]()
Ja, blir spennende! Men kan bli vanskelig for de med nye babyer og de som jobber. Her blir det jo kamp om de øverste plassene vil jeg tro!Har dere fått med dere topp 100 april??
Men overraskende lite kamp egentlig.. men kan jo bli annerledes denne gangen når det er sånn..Ja, blir spennende! Men kan bli vanskelig for de med nye babyer og de som jobber. Her blir det jo kamp om de øverste plassene vil jeg tro!
Ja, blir spennende! Men kan bli vanskelig for de med nye babyer og de som jobber. Her blir det jo kamp om de øverste plassene vil jeg tro!
Masse fine premier da! Men jeg satser ikke på noen av de denne måneden, det blir som det blirHar dere fått med dere topp 100 april??
Masse fine premier da! Men jeg satser ikke på noen av de denne måneden, det blir som det blir![]()
Samme her!Masse fine premier da! Men jeg satser ikke på noen av de denne måneden, det blir som det blir![]()
Kunne tenke meg pysjen jeg13, 14 og 15 kunne jeg tenkt meg, pluss mange fler.
Men ja, jeg må se hva jeg rekker, blir litt annen prioritering denne gangen.
Den kunne jeg også tenke meg.Kunne tenke meg pysjen jeg![]()
Nei.. det blir for heftig for meg og.. dessuten trenger jeg den ikke på noen år.. gave til niesa evnt ;-)Den kunne jeg også tenke meg.
Kunne egentlig også tenke meg førstepremien til frøkna, men det vil jeg ikke orke
Hurra hurraJippi! En fersk rosmarin igjen på coop og den tok jeg :-D godt jeg dro ut tidlig!
Ja.. flaks 2 dager på rad - siste paret joggesko igår og siste rosmarin idag.. blir ingen premie på meg på trekninga idagHurra hurradigg når man har slik flax
![]()
Haha. Samme her. Tror hun kanskje er sulten men ikke gidder våkne for hun er så trøttJeg skjønner ikke helt dette her.
U spiser like godt om natten som på dagen, likevel er han helt uthungret når vi står opp.
Skulle ikke tro han hadde sett mat hele natten![]()
Ønsker meg stelleveske!Nei.. det blir for heftig for meg og.. dessuten trenger jeg den ikke på noen år.. gave til niesa evnt ;-)
Jeg fikk i går ull på 40% fordi de hadde glemt å endre pris-skiltet. Var i grunn forrige uke det var tilbud. Men det var de gamle modellene, jeg kjøpte de nyeJa.. flaks 2 dager på rad - siste paret joggesko igår og siste rosmarin idag.. blir ingen premie på meg på trekninga idag![]()
For heftig ja, og trenger den ikke på lenge jeg hellerNei.. det blir for heftig for meg og.. dessuten trenger jeg den ikke på noen år.. gave til niesa evnt ;-)
Vant en forrige uke.. og hentet den jeg hadde bestilt igår.. tror jeg klarer meg med 2 ;-)Ønsker meg stelleveske!