Felles skravle 2015

Har dere fått med dere topp 100 april??
Nå så jeg det.. april ja.. usikker på følelsen rundt dette.. orker ikke følge sånn med.. spes ikke når jeg har en liten en på slutten av mnd.. men masse fine premier for dere med litt større barn :-)

Har dere fått med dere topp 100 april??
Ja, blir spennende! Men kan bli vanskelig for de med nye babyer og de som jobber. Her blir det jo kamp om de øverste plassene vil jeg tro!

Ja, blir spennende! Men kan bli vanskelig for de med nye babyer og de som jobber. Her blir det jo kamp om de øverste plassene vil jeg tro!
Men overraskende lite kamp egentlig.. men kan jo bli annerledes denne gangen når det er sånn..

Ja, jeg nådde 1500 innlegg et par dager etter at snuppa ble født. Så rakk jeg ikke så mye skravling etter d.

Men blir uansett morsomt å se da! :)

Jeg skjønner ikke helt dette her.
U spiser like godt om natten som på dagen, likevel er han helt uthungret når vi står opp.
Skulle ikke tro han hadde sett mat hele natten :P

Ja.. flaks 2 dager på rad - siste paret joggesko igår og siste rosmarin idag.. blir ingen premie på meg på trekninga idag :-P
Jeg fikk i går ull på 40% fordi de hadde glemt å endre pris-skiltet. Var i grunn forrige uke det var tilbud. Men det var de gamle modellene, jeg kjøpte de nye:D

Back
Topp