UKE 14

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Ingen skravletråd ennå?
Sover dere alle sammen? Hehe

Vi har gått en lang tur i skogen og ned til kraftverket. Gøy for barna. Ellers stille og rolig.
Begynt å legge de kl 20, og i dag sov de til 7 og 7.30! Håper det fortsetter. Ellers har det vært 05.20-6.00 hver dag :-(
 
Da håper jeg å de fortsetter å sove sånn :D deilig! Moro med skog også :)

Jeg har ikke vært noe spesielt innpå her idag :p bare slappa av før jeg dro ut å handla tidligere idag :) kjøpt inn litt til påskeeggene.. men skal kjøpe resten imårra, siden ungene er i bhgen til og med imårra :)

Liana forta seg istad og sa hun måtte på do :D "jeg må på doooo! Jeg har litt vondt i bagen (magen)"..så da gikk vi inn og etter å ha brukt litt tid på å kle av seg, så satt hun på do.. og jeg skjønte hun måtte bæsje siden hun klaga på magen :p så jeg fristet hun med klistremerke om hun bæsja på do! For hun ville gå av og ta på bleie rett før det kom :p hehe.. og da bæsja hun på do for første gang :D :D :D og sååå stolt! I helga så sa hun ifra et par ganger at hun måtte tisse på do :) så det går fremover her :D
 
Da håper jeg å de fortsetter å sove sånn :D deilig! Moro med skog også :)

Jeg har ikke vært noe spesielt innpå her idag :p bare slappa av før jeg dro ut å handla tidligere idag :) kjøpt inn litt til påskeeggene.. men skal kjøpe resten imårra, siden ungene er i bhgen til og med imårra :)

Liana forta seg istad og sa hun måtte på do :D "jeg må på doooo! Jeg har litt vondt i bagen (magen)"..så da gikk vi inn og etter å ha brukt litt tid på å kle av seg, så satt hun på do.. og jeg skjønte hun måtte bæsje siden hun klaga på magen :p så jeg fristet hun med klistremerke om hun bæsja på do! For hun ville gå av og ta på bleie rett før det kom :p hehe.. og da bæsja hun på do for første gang :D :D :D og sååå stolt! I helga så sa hun ifra et par ganger at hun måtte tisse på do :) så det går fremover her :D
Sååå flink hun er !!! Moro når de viser skikkelig interesse :-D :-D kanskje hun snart slutter med bleie? :)
Da jeg var i Norge forrige helg, så tissa og bæsja M på do også for første gang. Men aldri skjedd når jeg har vært her, så haar aldri sett det :-(
Tenkte å gå skikkelig inn for det nå ila et par mnd :-D bleiefri satser vi på ila sommeren :)
 
Hahaha, jeg skulle til å si at "jammen Lene det er jo ikke ny uke enda, er jo bare søndag!" men så kom jeg på nå at det er mandag idag :oops: :p

Vi har hatt søndag idag vi, siden alle har hatt fri ilag :p ;)

Mannen har rydda i garasjen og kjørt søppel, og jeg og Hermine har lekt ute og bakt brownie cookies :)
 
Da håper jeg å de fortsetter å sove sånn :D deilig! Moro med skog også :)

Jeg har ikke vært noe spesielt innpå her idag :p bare slappa av før jeg dro ut å handla tidligere idag :) kjøpt inn litt til påskeeggene.. men skal kjøpe resten imårra, siden ungene er i bhgen til og med imårra :)

Liana forta seg istad og sa hun måtte på do :D "jeg må på doooo! Jeg har litt vondt i bagen (magen)"..så da gikk vi inn og etter å ha brukt litt tid på å kle av seg, så satt hun på do.. og jeg skjønte hun måtte bæsje siden hun klaga på magen :p så jeg fristet hun med klistremerke om hun bæsja på do! For hun ville gå av og ta på bleie rett før det kom :p hehe.. og da bæsja hun på do for første gang :D :D :D og sååå stolt! I helga så sa hun ifra et par ganger at hun måtte tisse på do :) så det går fremover her :D
Så morro at hun viser interesse for doen :) bra start det :D
 
Hahaha, jeg skulle til å si at "jammen Lene det er jo ikke ny uke enda, er jo bare søndag!" men så kom jeg på nå at det er mandag idag :oops: :p

Vi har hatt søndag idag vi, siden alle har hatt fri ilag :p ;)

Mannen har rydda i garasjen og kjørt søppel, og jeg og Hermine har lekt ute og bakt brownie cookies :)
Hehe! Nesten så jeg trodde det selv i det jeg skrev :-D

Så kos med fri. Har dere hatt en fin dag? :)
 
Sååå flink hun er !!! Moro når de viser skikkelig interesse :-D :-D kanskje hun snart slutter med bleie? :)
Da jeg var i Norge forrige helg, så tissa og bæsja M på do også for første gang. Men aldri skjedd når jeg har vært her, så haar aldri sett det :-(
Tenkte å gå skikkelig inn for det nå ila et par mnd :-D bleiefri satser vi på ila sommeren :)

Ja det er kjempe moro :D det har lissom vært pga bæsjing jeg ikke har latt hun gå uten bleie.. for hun har latt være å si ifra fordi hun ikke har ville gjort det på do :p men om hun gjentar det jevnt utover nå, så må jeg prøve litt uten bleie :D

Flink Mina er å da! Selvom du ikke har fått sett det :p det kommer seg nå for resten av gruppa her haha.. jeg vil også prøve å være ferdig med bleie om dagen iløpet av sommeren med Liana :) men nå så tar vi det i hennes tempo.
 
Hahaha, jeg skulle til å si at "jammen Lene det er jo ikke ny uke enda, er jo bare søndag!" men så kom jeg på nå at det er mandag idag :oops: :p

Vi har hatt søndag idag vi, siden alle har hatt fri ilag :p ;)

Mannen har rydda i garasjen og kjørt søppel, og jeg og Hermine har lekt ute og bakt brownie cookies :)

Mmmmm brownie cookies:rolleyes: sånne myke? :) det er så godt, men har bare laget lyse selv :p
 
Så morro at hun viser interesse for doen :) bra start det :D

Ja veldig gøy :D hun har jo tisset en stund på potte da.. gjort det ved bleieskift å sånt :) men hun har ikke turt å bæsje noen annen plass enn bleia :p så håper hun har lært nå at det gjør ikke noe å bæsje i do haha
 
God dag.
Fikk sove til 10 i dag. Så deilig. Ungene sov til 7 :-D

K tok de med ut et par timer, og jeg fikk sortert alle klær i skapene, støvsugd, og skiftet på senger. Maskinen er i gang og fikk luftet hele huset. Deilig med vår :-D

Nå er det snart lunsj med kylling et eller annet. Vet ikke hva han lager :)

Mina ser på frost og storkoser seg ♡
Alt fint med dere? :)
 
Ja veldig gøy :D hun har jo tisset en stund på potte da.. gjort det ved bleieskift å sånt :) men hun har ikke turt å bæsje noen annen plass enn bleia :p så håper hun har lært nå at det gjør ikke noe å bæsje i do haha
Hermine er inne i en fase hvor hun NEKTER å gå på do :eek: Sier ikke fra før det neeeesten er for seint så trusa blir bittelitt våt og HYYYYLER dersom jeg skal ha henne på do før utetid/soving etc :confused: Men om hun får gå alene på badet og ordne seg selv på potta OG tørke seg selv er det helt greit :eek: :p

Trassalderen anyone? :p
 
Her var det stille for tiden :-(
Wael og jeg har vært på butikken nå.
Vært ute å gått i skogen :-D snart gåtur :) dere skal da,
 
Kanskje folk har tatt påske :D Vi skal på shopping på Storlien i morgen, satser på en fin tur :)
 
God dag.
Fikk sove til 10 i dag. Så deilig. Ungene sov til 7 :-D

K tok de med ut et par timer, og jeg fikk sortert alle klær i skapene, støvsugd, og skiftet på senger. Maskinen er i gang og fikk luftet hele huset. Deilig med vår :-D

Nå er det snart lunsj med kylling et eller annet. Vet ikke hva han lager :)

Mina ser på frost og storkoser seg ♡
Alt fint med dere? :)

Deilig når man får energi til å gjøre mye :D hjelper å sove lenge hehe.. har fått skiftet på sengene jeg å, og støvsugd hvertfall :) gadd ikke å brette klær :p

Alt fint her :) litt trøtt bare. Leoh har sutra i søvne gjennom natta! Men ikke våknet selv da :p
 
Ja, de ble myke og seige :rolleyes: utrolig lette å lage sammen med barn ;)

Jeg droppa nøtter da!

Vis vedlegget 110169

Ble mange også :D

Vis vedlegget 110171

Mmmm myke cookies er det beste :D disse må jeg prøve å lage.. men da må jeg ha biter av mørk sjokolade i også :) også har jeg lyst til å lage lyse med nutella eller nugatti inni :p disse er også kjempe fine å fryse ned :)
 
Hermine er inne i en fase hvor hun NEKTER å gå på do :eek: Sier ikke fra før det neeeesten er for seint så trusa blir bittelitt våt og HYYYYLER dersom jeg skal ha henne på do før utetid/soving etc :confused: Men om hun får gå alene på badet og ordne seg selv på potta OG tørke seg selv er det helt greit :eek: :p

Trassalderen anyone? :p

haha høres ut som Liana :p skal gjøre absolutt ALT selv!! Så tålmodigheten blir virkelig satt på prøve nå for tiden..
 
Ikke gjort så fryktelig mye idag..har nyta siste alenedag før påske :p haha.. imårra er jeg alene med ungene! Vet ikke når sambo er ferdig på jobb.. så da skal vi dyppe egg i konditorfarger tenkte jeg :) mulig bake noe å, for vi får besøk på torsdag :) ellers har jeg handler inn siste rest til påskeeggene til ungene idag.

Nå skal jeg slappe litt av før jeg legger meg :)
 
Mmmm myke cookies er det beste :D disse må jeg prøve å lage.. men da må jeg ha biter av mørk sjokolade i også :) også har jeg lyst til å lage lyse med nutella eller nugatti inni :p disse er også kjempe fine å fryse ned :)
Jeg synes de var gode uten ekstra sjokolade inni og med et dryss havsalt. Ble ikke så veldig mektige da ;) Men de må ikke stekes for lenge, da blir de sprø :p
 
haha høres ut som Liana :p skal gjøre absolutt ALT selv!! Så tålmodigheten blir virkelig satt på prøve nå for tiden..
Lar henne bare gjøre selv når hun kan og vi har tid. Er litt morro å se at hun faktisk kan tørke seg selv, kle på seg og vaske hendene. :)

Men da det ble stille på badet gikk mannen inn for å se og da holdt hun på å skulle tømme potta si selv :eek: :p Da måtte vi si at DET får bare mamma og pappa gjøre :p
 
Back
Topp