Uke 13-snakkisen

Hello...
Fikk ikke logget meg inn før nå.
Vi har kjøpt ny støvsuger i dag, den forrige sa bare : pffft og døde.
Ungene har fått påskeegg(litt tidlig men :) og vi koser oss med sauen Shaun :)
Etterpå blir det kveldstur og deretter potetgull og sjokolade ;-)

Dere skal da? :-D
 
Ja. De gjør f.eks alt de ikke får lov til. Leker flyr veggimellom her. Kranging. Skriking haha.... helt sliten.
Går fort til 13 :)

Ja kjenner til det..her er det også sånn når dem har mer fri enn helgene :p har dem fått bhg plass foresten?
 
Hermine har fått nye Viking joggesko av far idag :) SÅ stolt jente som nekta rosa sko, hun skulle ha BLÅ :p

Vis vedlegget 109737

Kjempe fine :) sånne er så lette også :D blå er favoritt fargen til Liana :D så hun velget det framfor det meste.. evt lilla om blå ikke er tilgjengelig :p
 
Hello...
Fikk ikke logget meg inn før nå.
Vi har kjøpt ny støvsuger i dag, den forrige sa bare : pffft og døde.
Ungene har fått påskeegg(litt tidlig men :) og vi koser oss med sauen Shaun :)
Etterpå blir det kveldstur og deretter potetgull og sjokolade ;-)

Dere skal da? :-D

Hehe digg med potetgull og sjokolade :D har kjøpt sjokkis jeg å :) men det har jeg gjort mange ganger denne uka :p
 
Så fine sko!
Dyre eller? :)
Nei, 299kr på Coop obs :)

Vi behøver jo ikke joggesko før tidligst i mai her, men de er jo kun på tilbud i mars så da ble det til kjøp nå heller. Kjipt å betale det dobbelte om to måneder liksom.
 
Kjempe fine :) sånne er så lette også :D blå er favoritt fargen til Liana :D så hun velget det framfor det meste.. evt lilla om blå ikke er tilgjengelig :p
Ja de er utrolig lette og har god bevegelighet.

I fjor hadde hun gore-Tex men de ble veldig varme og klamme når det var varmt i været. Disse er lettere og puster bedre. De tåler jo ingenting vann da, men vi har helårs gore-Tex som kan brukes på tur når det er vått, og ellers går hun i støvler likevel dersom det regner. ;)
 
Jeg bestilte via en Facebook side som heter Trollmors Barnemote :) kosta 279 eller noe ;) hun selger sånt litt billigere enn mange andre sider :D
Både Emira og Liana ville ha de lilla :) og får dem i posten i april en gang :p
62d60218216dbd04f52b52207a349648
Så søte joggesko :)
 
Hello...
Fikk ikke logget meg inn før nå.
Vi har kjøpt ny støvsuger i dag, den forrige sa bare : pffft og døde.
Ungene har fått påskeegg(litt tidlig men :) og vi koser oss med sauen Shaun :)
Etterpå blir det kveldstur og deretter potetgull og sjokolade ;-)

Dere skal da? :-D
Deilig med kos i palmehelga også :)

Flink du er som går tur! Jeg burde være litt mer i aktivitet jeg også, men dørstokkmila er så lang :p ;)

Snop og tv her også. Har besøk av broren min og forloveden :)
 
Ja de er utrolig lette og har god bevegelighet.

I fjor hadde hun gore-Tex men de ble veldig varme og klamme når det var varmt i været. Disse er lettere og puster bedre. De tåler jo ingenting vann da, men vi har helårs gore-Tex som kan brukes på tur når det er vått, og ellers går hun i støvler likevel dersom det regner. ;)

Ja dem virker perfekte til varme og tørre dager :) tenkte å kjøpe noen tynne sommersko også.. pluss sandaler da..men må ta det litt og litt :p Emira trenger vel støvler også!
 
Vi har vært på ahus i dag.
Super tidlig opp i dag, og sovnet altfor sent. Her blir det tidlig kveld :-D

Men må ta en kvelstur.. For det er så deilig.

Hvordan har dagen deres vært,?
 
Back
Topp