Uke 13-snakkisen

Hos oss har det også snødd masse i natt...ingen Big deal og ingen nyhetssak om det liksom :p

Vi bare ler av at det blir totalkaos på østlandet når det kommer snø i mars, skulle tro det var midtsommers så sjokka som folk har blitt. :p

Vi har vært ute å kjøpt oss nye ski idag :D Vi har enda 2 måneder til med skiføre, så da passet det fint at de selger ut alt av ski nå (for å gjøre plass til sykler som ingen kan bruke på lenge :p ). Nå blir det smørefrie ski på oss alle sammen. Vi går så lite på ski at styr med smøring bare er tull. Kanskje dørstokkmila blir kortere når skiene alltid er klare ;)

Ja det er helt sykt! Hvertfall i oslo områdene!:eek: søsteren til sambo sa at det tok hun 2 timer å kjøre til jobb, og til vanlig tar det 15-20 min!.. men problemet der er at folk legger om dekk i mars veldig ofte.. det gjør vi ikke her jeg bor :p vandt med snø til hverfall uti april :)
 
Det er vel ganske typisk at få dukker opp når det er så nærme en ferie. Kanskje de var innesnødd? :p
Det har vært slik hele semesteret på det emnet :eek:
Hun ene (den eldste som var der i går) sa til og med foran læreren, at hun måtte sjekke timeplanen for i dag for å se om det var verdt å komme... Det var det tydeligvis ikke da hun ikke kom!
 
Det har vært slik hele semesteret på det emnet :eek:
Hun ene (den eldste som var der i går) sa til og med foran læreren, at hun måtte sjekke timeplanen for i dag for å se om det var verdt å komme... Det var det tydeligvis ikke da hun ikke kom!
Folk eier ikke skamvett :eek:
 
God formiddag!
Ungene er levert, og jeg pakker til venninnehelg :)
Håper alle får en super helg!
 
Sitter på legekontoret. .. Har så voldsomt hodepine, så vil undersøke det igjen :-(

Vært å shoppet meg trenings-tights og singlet.
For det er jo snart vår :-D

Kjøpt Elsa og Anna truser til Mina til påskeegget også... For nå skal vi intensivere do-gåing :-D

Alt bra med dere?
 
Sitter på legekontoret. .. Har så voldsomt hodepine, så vil undersøke det igjen :-(

Vært å shoppet meg trenings-tights og singlet.
For det er jo snart vår :-D

Kjøpt Elsa og Anna truser til Mina til påskeegget også... For nå skal vi intensivere do-gåing :-D

Alt bra med dere?

Uff håper dem kan finne ut av hodepinen din! :(

Så moro med Elsa og Anna truser :D jeg har bestilt joggesko av dem, til jentene :) men det er ikke til påskeegg da :p
 
Idag har jeg styra på masse hjemme! Lurer på om det er sola jeg ikke tåler :p for har flyttet alle møbler på rommet til Emira for å støvsuge listene og vaske hele gulvet! Pluss støvsugd resten av listene og gulvene i leiligheten, vasket gulv, brettet klær, tørket støv, vasket badet og laget middag! Liker når jeg får et sånt kick haha..jammen ikke ofte :p

Koselig ute å nå..er ikke ofte vi får sett snø og sol sammen her :) stort sett går sola før snøen kommer om høsten, og snøen forsvinner før sola kommer tilbake om våren :p så det ble nesten fjellstemning her :)
 
Idag har jeg styra på masse hjemme! Lurer på om det er sola jeg ikke tåler :p for har flyttet alle møbler på rommet til Emira for å støvsuge listene og vaske hele gulvet! Pluss støvsugd resten av listene og gulvene i leiligheten, vasket gulv, brettet klær, tørket støv, vasket badet og laget middag! Liker når jeg får et sånt kick haha..jammen ikke ofte :p

Koselig ute å nå..er ikke ofte vi får sett snø og sol sammen her :) stort sett går sola før snøen kommer om høsten, og snøen forsvinner før sola kommer tilbake om våren :p så det ble nesten fjellstemning her :)
Så flink du har vært! Supereffektiv :-D godt å få et ryddekick innimellom ;-)

Sol sier du? Bare grått her i dag og :-(
 
Skal snart ut på gåturen min... deilig med luft.... ungene er sykt gærne for tiden, så jeg blir så sliten :-(

Hva skal dere ds? :)
 
Så kult!
Hvor kjøpte du de? Dyre eller? :-D

Jeg bestilte via en Facebook side som heter Trollmors Barnemote :) kosta 279 eller noe ;) hun selger sånt litt billigere enn mange andre sider :D
Både Emira og Liana ville ha de lilla :) og får dem i posten i april en gang :p
62d60218216dbd04f52b52207a349648
 
Så flink du har vært! Supereffektiv :-D godt å få et ryddekick innimellom ;-)

Sol sier du? Bare grått her i dag og :-(

Ja det er ganske kjekt med sånne kick iblandt :D hehe før gjorde jeg så mye nesten hver uke :eek: nå er det kansje en gang pr 1-3 mnd som jeg tar sånn nøye haha..

Ja idag har sola skint og det har vært kjempe fin temperatur :) ungene har kosa seg masse i snøen i bhgen og Leoh var på tur med akebrett hehe
 
Skal snart ut på gåturen min... deilig med luft.... ungene er sykt gærne for tiden, så jeg blir så sliten :-(

Hva skal dere ds? :)

Noen som trenger en barnehage snart? :p
 
Haha ja man merker det raskt på barna når dem trenger å slite seg ut ordentlig :) både fysisk og psykisk
Ja. De gjør f.eks alt de ikke får lov til. Leker flyr veggimellom her. Kranging. Skriking haha.... helt sliten.
Går fort til 13 :)
 
Hermine har fått nye Viking joggesko av far idag :) SÅ stolt jente som nekta rosa sko, hun skulle ha BLÅ :p

ImageUploadedByBV Forum1427493526.071698.jpg
 
Back
Topp