Uke 13-snakkisen

Hallo!

Nydelig vær her idag, men -6 så ganske kaldt. Håper sola varmer litt iløpet av dagen. :) Hermine virka fornøyd ved levering idag, det var fint.

Må nok ut å få meg litt frisk luft etter hvert.

Våkna idag at "mjau" på babycallen. :eek: Da hadde Hermine stått opp og begynt å leke med lekekatta si som mjauer. :p Litt morro, for hun har aldri brukt å sove helt til hun er uthvilt for så å stå opp selv på eget rom før nå. ;)

Hva skal dere idag?
 
Hallo!

Nydelig vær her idag, men -6 så ganske kaldt. Håper sola varmer litt iløpet av dagen. :) Hermine virka fornøyd ved levering idag, det var fint.

Må nok ut å få meg litt frisk luft etter hvert.

Våkna idag at "mjau" på babycallen. :eek: Da hadde Hermine stått opp og begynt å leke med lekekatta si som mjauer. :p Litt morro, for hun har aldri brukt å sove helt til hun er uthvilt for så å stå opp selv på eget rom før nå. ;)

Hva skal dere idag?
Hehe, så herlig :D

Vi satt lenge på påskefrokost i dag! Jeg tror ikke jeg var hjemme før 9.15, vi kom dit 7.30 :p
Jeg var bare hjemom og pakket sekken min, før jeg syklet til høgskolen :D
Late-start på meg i dag, men da kan jeg sitte litt lenger enn i går.
 
Har dere det fint? Sliten etter en dårlig natt....
Skal gå tur når ungene er i seng, og deretter se på et mobbeprogram på den svenske kanalen. Heter trolljägerna ... programlederen, en godt voksen mann tar skikkelig tak i problemet. Sykt bra! Konfrontrerer skole/mobbere/foreldre ol.

Ønsker dere en fin kveld :)
 
Alt fint her.
Mye skolearbeid på meg, og masse kos og tid med ungene når bøkene blir lagt bort for dagen.
I dag satt jeg og jobbet litt hos foreldrene mine på ettermiddagen, da jeg ikke fikk til å konsentrere meg på høgskolen.
Nå forbereder jeg fremlegg i morgen, men føler meg egentlig ganske klar for det!
De to neste dagene har vi undervisning, og på fredag reiser jeg bort for helgen, for å besøke ei venninne :)
 
Hellu :)

Her har jeg hatt noen dager med mye hodepine, hosting og snørr! Pluss mensen og smertene som hører med der :p
Men endelig kom det en dag hvor jeg slapp å ta paracet pga hodet! Ellers har jeg måtte ta det hver dag siden fredag! ;)

Her har det kommet noe snø inatt! Kjedelig når alt hadde smelta! Menmen, hører lissom til det å ;)
Ungene var kjempe happy da :D

Hva skal dere idag?
Jeg må handle litt hvertfall;)
 
Hellu :)

Her har jeg hatt noen dager med mye hodepine, hosting og snørr! Pluss mensen og smertene som hører med der :p
Men endelig kom det en dag hvor jeg slapp å ta paracet pga hodet! Ellers har jeg måtte ta det hver dag siden fredag! ;)

Her har det kommet noe snø inatt! Kjedelig når alt hadde smelta! Menmen, hører lissom til det å ;)
Ungene var kjempe happy da :D

Hva skal dere idag?
Jeg må handle litt hvertfall;)
Så godt du er bedre. Mensen er så kjipt. Nettopp ferdig selv.

Æsj, snø overalt. Håper ikke det kommer hit nå hehe...

Vært å handla?
 
Vært på butikken og kjøpt inn til påske-egget til ungene.
Og litt godis til meg selv... har dessverre skeia ut mer og mer igjen :p

Skal gå tur etterpå. Deilig å høre på spotify og være i min egen verden litt også :-D :-D hva skal dere?
 
Vi har vært i selskap til min stefar som blir 65 år denne uken.

Hermine handla gave, pakka inn og laga kort selv...og åpna den for han :p Stor stas!

Ble masse kaker og snop, så nå er jeg helt uvel.

Pappa kommer i kveld, og søsteren min på fredag. Blir koselig med litt påskebesøk.

Ellers så har jeg ordna på rommet til Hermine idag, legger ut bilde på secret. :p ;)
 
Så godt du er bedre. Mensen er så kjipt. Nettopp ferdig selv.

Æsj, snø overalt. Håper ikke det kommer hit nå hehe...

Vært å handla?

Ja det var ikke gøy å være syk med mensen! Og selvfølgelig måtte det være en kraftig mens denne gangen å :p men nå er det bare litt slimhoste og snørrete nese igjen av forkjølelsen :)

Haha nå syns jeg dere å skal få litt snø! Ellers blir det urettferdig hahaha
 
Ja det var ikke gøy å være syk med mensen! Og selvfølgelig måtte det være en kraftig mens denne gangen å :p men nå er det bare litt slimhoste og snørrete nese igjen av forkjølelsen :)

Haha nå syns jeg dere å skal få litt snø! Ellers blir det urettferdig hahaha
Æsj.. Noen ganger er det sykt vondt. De siste gangene har jeg ikke tatt smertestillende. .. rart. .
Før brukte jeg en naproxen pakke og halv pakke med paracet :-(

Hehe, du mener det? Kommer sikkert snø i morgen. Føler det :-(
 
Vært på butikken og kjøpt inn til påske-egget til ungene.
Og litt godis til meg selv... har dessverre skeia ut mer og mer igjen :p

Skal gå tur etterpå. Deilig å høre på spotify og være i min egen verden litt også :-D :-D hva skal dere?

Hehe påskeegg ja :D tenkte å handle snop og leker/ting til barnas påskeegg på Nille :) må fylle det opp med annet vas å haha..

Uff ja, ikke vært noe flink på sjokolade delen jeg i det siste :( men har null motivasjon når jeg er sliten! Har vært forkjølelser i ett her i flere uker, pluss urolige netter og tannutbrudd! Da har jeg ikke energi til diet og er svakere når det kommer til snop:confused:

Du er flink til å gå turer :D deilig da! Spotify er gull verdt for sånt og kunne koble av :) bruker det mye når jeg har jobba :p
 
Vi har vært i selskap til min stefar som blir 65 år denne uken.

Hermine handla gave, pakka inn og laga kort selv...og åpna den for han :p Stor stas!

Ble masse kaker og snop, så nå er jeg helt uvel.

Pappa kommer i kveld, og søsteren min på fredag. Blir koselig med litt påskebesøk.

Ellers så har jeg ordna på rommet til Hermine idag, legger ut bilde på secret. :p ;)

Hehe må være artig for Hermine å styre med gaven selv :D hva ga hun han da? :)
 
Æsj.. Noen ganger er det sykt vondt. De siste gangene har jeg ikke tatt smertestillende. .. rart. .
Før brukte jeg en naproxen pakke og halv pakke med paracet :-(

Hehe, du mener det? Kommer sikkert snø i morgen. Føler det :-(

Ja noen ganger er smertene fryktelig sterke! Nesten som rier jo. Og hjelper ikke at jeg føler meg like mørbanka "der nede" som etter en fødsel heller.. menmen..det verste er over nå :D

Rart du ikke har trengt noe sånt nå da? Kansje det begynner å gi seg? :) her er det litt sånn annenhver gang egentlig.. neste mnd så har jeg antageligvis en mildere mensen :p

Haha håper ikke du er synsk da :p her skal det snø enda mer! Kansje mellom 30-50 cm:oops:
 
Da var jeg på plass for siste undervisningsdag før påske :)
Sykkelen fikk stå i dag, da det meldte snøværet kom som bestilt!
Håper alle får en finfin dag !
 
Det snør det snør, tiddelibom!
Uff, det er lite koselig. .....

Vi går mulig til skogen for å grille... Hva er deres planer? :)
 
Det er bare mars da, og påsken har ikke vært enda.
Så jeg blir litt overrasket over at det kom som et sjokk på mange at det kom snø igjen :p
Alle bussene i Oslo står, liksom!
 
Det er bare mars da, og påsken har ikke vært enda.
Så jeg blir litt overrasket over at det kom som et sjokk på mange at det kom snø igjen :p
Alle bussene i Oslo står, liksom!
Haha, gjør de?
Jeg er ikke overrasket. ... Bare skuffet :)

Pleier alltid å komme mer snø, når man tror det er vår :)
 
Haha, gjør de?
Jeg er ikke overrasket. ... Bare skuffet :)

Pleier alltid å komme mer snø, når man tror det er vår :)
Det ER jo vår, men vi bor i nord ;)
Så slik er det bare, rett og slett, hehe!
Om man er drittlei vinteren så er det jo kjipt. Men det er nå en gang slik her vi bor :D
 
Back
Topp