Er det mulig??

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Jeg har gått fra B cup å helt opp til D cup :o søren ikke rart jeg har lagt på meg 2 kilo ! Det er jo bare jur :p

Det er det som er litt merkelig :/ jeg har aldri fått noe serli melk. Aldri hatt spreng eller noe..
Jeg hadde dobbel D før jeg gikk ned 56 kilo.. Så mine var jo litt som vrengte sokker :p men nå er det blott fyll i dem igjen :p
Til sambos glede :p haha

Jeg har heller aldri hatt så fyldige pupper som nå :o plutselig er det ekstra kjedelig for kjæresten at jeg ikke er i form til kosing for tida :p

Jeg har gått i fra H til J :O Trodde mine var store nok jeg!!!! :(

Slenger meg med på denne. Er rett og slett sjokkert. :o
Har jo fra naturens side ganske store pupper, trodde ikke jeg kunne få større. Ser så rart ut også, for jeg er ikke store jenta på noen måter ellers :p
Men her i huset er også mannen veldig fornøyd. heheh.
Er så usikker på om jeg skal tørre å kjøpe noe særlig nye bh'er enda, tenk om de blir enda større?! Må snart ha trillebår....

Akkurat samme her og! Trodde jeg hadde gått fra B til C og var for å prøve BHer her om dagen. Men til og med C ble for lite. Helt sykt! :P

Slenger meg med på denne. Er rett og slett sjokkert. :o
Har jo fra naturens side ganske store pupper, trodde ikke jeg kunne få større. Ser så rart ut også, for jeg er ikke store jenta på noen måter ellers :p
Men her i huset er også mannen veldig fornøyd. heheh.
Er så usikker på om jeg skal tørre å kjøpe noe særlig nye bh'er enda, tenk om de blir enda større?! Må snart ha trillebår....
Jeg kjøpte sånn sportsbh :p satser på den holder lengre.. Å gikk etter villige modeller.. Hadde jo akkurat blitt fornøyd med bh utvalget mitt siden de har krympa så lenge. Hehe :p

Jeg kjøpte sånn sportsbh :p satser på den holder lengre.. Å gikk etter villige modeller.. Hadde jo akkurat blitt fornøyd med bh utvalget mitt siden de har krympa så lenge. Hehe :p
Haha uffda!
Kanskje er det sportsbh jeg må satse på, hvertfall på hjemmebasis. Men trykker ikke sånne puppene inn liksom? :o

Oj :o nå må det da stoppe på oss begge :)
Vlir for dyrt med nye bher hele tiden :o
Jeg håper det stopper snart ja. Måtte kjøpe meg ny BH i går, 500kr for en drit stygg en. Huff... Når jeg er ferdig med barn, da skal det gjøres noe med!! :)

Jeg er så misunnelig, her er det ingen vekst i puppene, og med 65 kilo i vektnedgang er det bare hud igjen.

Her har de nok vokst minst 1 str til nå. Pleier komme opp i 75 e når jeg ammer. Har 75 c/d til vanlig...

Jeg har gått fra 64 E til 65 H, og den er nesten for liten.. Jeg hadde så store for litt over et år siden, men mistet noe av de da jeg ble ganske trent. Og vsr glad for det. Men nå er de tilbake, større enn før

Haha uffda!
Kanskje er det sportsbh jeg må satse på, hvertfall på hjemmebasis. Men trykker ikke sånne puppene inn liksom? :o
Jeg trodde å det men den jeg kjøpte fra lindex :)
Er vell ikke direkte en sportsbh men heter soft bh :) men det ser ut som en sportsbh. Kosta 199 å har gitt meg ett lite stykke himmel :D er herlig å ha den på :)

Samme her! :O At puppene ble større var det første symptomet. Håper virkelig ikke de skal vokse veldig mye mer, for jeg syns det er slitsomt allerede :/

Back
Topp