Jeg har gått fra B cup å helt opp til D cup
søren ikke rart jeg har lagt på meg 2 kilo ! Det er jo bare jur 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha samme herJeg har heller aldri hatt så fyldige pupper som nåplutselig er det ekstra kjedelig for kjæresten at jeg ikke er i form til kosing for tida
![]()
OjJeg har gått i fra H til J :O Trodde mine var store nok jeg!!!!![]()
Jeg kjøpte sånn sportsbhSlenger meg med på denne. Er rett og slett sjokkert.
Har jo fra naturens side ganske store pupper, trodde ikke jeg kunne få større. Ser så rart ut også, for jeg er ikke store jenta på noen måter ellers
Men her i huset er også mannen veldig fornøyd. heheh.
Er så usikker på om jeg skal tørre å kjøpe noe særlig nye bh'er enda, tenk om de blir enda større?! Må snart ha trillebår....
Haha uffda!Jeg kjøpte sånn sportsbhsatser på den holder lengre.. Å gikk etter villige modeller.. Hadde jo akkurat blitt fornøyd med bh utvalget mitt siden de har krympa så lenge. Hehe
![]()
Jeg håper det stopper snart ja. Måtte kjøpe meg ny BH i går, 500kr for en drit stygg en. Huff... Når jeg er ferdig med barn, da skal det gjøres noe med!!Ojnå må det da stoppe på oss begge
![]()
Vlir for dyrt med nye bher hele tiden![]()
Jeg trodde å det men den jeg kjøpte fra lindexHaha uffda!
Kanskje er det sportsbh jeg må satse på, hvertfall på hjemmebasis. Men trykker ikke sånne puppene inn liksom?![]()
Det er så feigt at større bher skal koste så ufattelig mye mer!Jeg håper det stopper snart ja. Måtte kjøpe meg ny BH i går, 500kr for en drit stygg en. Huff... Når jeg er ferdig med barn, da skal det gjøres noe med!!![]()
Håper det kommer hos deg åJeg er så misunnelig, her er det ingen vekst i puppene, og med 65 kilo i vektnedgang er det bare hud igjen.
Jeg veit! !!Det er så feigt at større bher skal koste så ufattelig mye mer!![]()