★☆★Felles skravletråd★☆★

Korleis koblar de den til? via "skritt" og "legg til enhet"? for der kjem den ikkje opp som eit valg for meg... :(
Jeg fikk jo min i går, og mens jeg satt med oppsettet kom det bare opp; "kan kobles til myfitnesspal" :P

Nei, ikke via skritt. Via kalorier, tenker jeg

Ja, i garmin connect, hvor ellers? Det er jo appen som kommuniserer?

Vel, jeg gidder jo ikke BRUKE my fitnes pal, så min kommuniserer bare med den de dagene jeg gidder det da.

Ja, i garmin connect, hvor ellers? Det er jo appen som kommuniserer?

Vel, jeg gidder jo ikke BRUKE my fitnes pal, så min kommuniserer bare med den de dagene jeg gidder det da.
Vel, i myfitnesspal, der du kan koble til alle andre typer kanskje? ;)

Aha, derfra ja. Det kan jo muligens gå den veien også, men fra garmin var det i alle fall lett. Jeg fikk det vel også som valg da jeg installerte den.

Endomondo skal etter sigende også kommunisere med garmin, men det fikk jeg ikke til.

Aha, derfra ja. Det kan jo muligens gå den veien også, men fra garmin var det i alle fall lett. Jeg fikk det vel også som valg da jeg installerte den.

Endomondo skal etter sigende også kommunisere med garmin, men det fikk jeg ikke til.
Har hørt rykter om at enkelte av desse kun klarer å kommunisere ein veg, så er sikkert derfor det kun fungerer fra Garmin connect.

Jeg vet ikke mulig det.

Myfitnesspal kommuniserer i alle fall begge veier, det liker jeg

Fikk det til via Garmin Connect-appen:D
Men i dag vil ikke min synce med myfitnesspal. Altså kaloriene jeg putter inn der kommer ikke opp i garmin connect appen... :(

Sånne dager har jeg også hatt, men det pleier løse seg. Prøvd å synke vivofiten? Det kan 'kile' den.

Men i dag vil ikke min synce med myfitnesspal. Altså kaloriene jeg putter inn der kommer ikke opp i garmin connect appen... :(
Så rart. Restarte appen? Eller oppdatere vivofiten? Såg det hadde komt ei ny oppdatering no...

Herregud! Bailine har hatt en konkurranse gående her der de ville velge ut en testkandidat som de skal bruke i reklame. Får 10 gratis behandlinger + 10 til redusert pris, i tillegg til eget trenings- og kostholdsprogram. Og jeg ble valgt ut!!!! :D

Herregud! Bailine har hatt en konkurranse gående her der de ville velge ut en testkandidat som de skal bruke i reklame. Får 10 gratis behandlinger + 10 til redusert pris, i tillegg til eget trenings- og kostholdsprogram. Og jeg ble valgt ut!!!! :D
Så kjekt!! :D gratulerer. Når startar du?

Back
Topp