Jeg har de siste ukene vært veldig tidlig ute med resultat, men i dag blir det litt sent. Lover at den ligger ute i god tid før 23.00 som er min egentlige frist hvertfall 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har de siste ukene vært veldig tidlig ute med resultat, men i dag blir det litt sent. Lover at den ligger ute i god tid før 23.00 som er min egentlige frist hvertfall![]()
Stjerneskudd: 5Hvordan er lagfordelingen nå/hvor mange er vi igjen?
Begynner å bli få nå... Men applaus til alle som henger med!Stjerneskudd: 5
Regnbue: 5
Solstråle 3
Når man kun ser uke til uke så kan vektnedgangen virke ganske håpløs. Så laget en oversikt over hva dere har gått ned så langt i krigen (på 9 uker). Tatt med alle som er med i krigen og i wildcardet enda. Håper det gir litt motivasjon
Sara:
I kg: -1kg
I prosent: -1,6807%
Mocca:
I kg: -3,9kg
I prosent: -4,3968%
Tussi_lussi:
I kg: -5,2kg
I prosent: -5,5615%
*Demilo*:
I kg: -5,5kg
I prosent: -5,5781%
Pusemor:
I kg: -8,2kg
I prosent: -7,4141%
Venessiela:
I kg: -3,2kg
I prosent: -2,5137%
Kakemonster88:
I kg: -2,5kg
I prosent: -3,0193%
LilleBurugla:
I kg: -5,5kg
I prosent: -9.0909%
a87:
I kg: -3,7kg
I prosent: -4,2578%
Smørblomst1:
I kg: -3,7kg
I prosent: -3,4133%
*OiOi*:
I kg: -3,8kg
I prosent: -4,4706%
LoveMyMiracle:
I kg: -4,1kg
I prosent: -3,9461%
FrkFant:
I kg: -6,4kg
I prosent: -8,1737%
Zara85:
I kg: -1,3kg
I prosent: -1,6861%
Prinsesse Fiona:
I kg: -2,3kg
I prosent: -3,5604%
Hvoran går det med deg da? Fortsetter du på egenhånd?Så flinke dokke ergodt jobba
![]()
Det gjer egHvoran går det med deg da? Fortsetter du på egenhånd?![]()
Flink du erDet gjer eghar gått ned nesten 5kg, så er veldig fornøgd
nesten 6%
utrulig deilig kickstart med Slankekrigen
![]()
Takk. Veldig motiverende med slankekrig for å komme igangFlink du er![]()
Jeg hadde sikkert veid det samme som i begynnelsen om det ikke var for krigenTakk. Veldig motiverende med slankekrig for å komme igang![]()
Greitt med litt motivasjon jaJeg hadde sikkert veid det samme som i begynnelsen om det ikke var for krigenNå har jeg fått meg vivofit også
![]()
Ser på skrittlengden annethvert sekund joGreitt med litt motivasjon jaog vivofit er kjekt
![]()
Haha, kjekt. Eg har ikkje fått min til å kommunisere med myfitnesspal egSer på skrittlengden annethvert sekund jo![]()
Men digg at den kobles mot myfitnesspal![]()
Min kommuniserer også med myfitnesspal, rart du ikke får det til.Haha, kjekt. Eg har ikkje fått min til å kommunisere med myfitnesspal eg![]()