★☆★Felles skravletråd★☆★

Herregud! Bailine har hatt en konkurranse gående her der de ville velge ut en testkandidat som de skal bruke i reklame. Får 10 gratis behandlinger + 10 til redusert pris, i tillegg til eget trenings- og kostholdsprogram. Og jeg ble valgt ut!!!! :D

Gratulerer :) hva går det ut på? :) hvilke behandlinger liksom? :p
 
Gratulerer :) hva går det ut på? :) hvilke behandlinger liksom? :p
De bruker et slags muskelapparat :p Kan sikkert lese mer om det på bailine.no :)
 
Hei folkens :) jeg har en liten utfordring med veiing på fredag. Drar på hytten midt ute i havet på onsdag, og kommer hjem igjen fredag kveld. På hytten har vi ikke vekt, og jeg kjenner at jeg har skikkelig lite lyst å dra med baderomsvekten ut i båt sammen med alt en liten på 8 mnd trenger.. :p er det mulig å registrere vekt rett før jeg drar på onsdag? Eller er det dumt? Må jeg bare dra med meg vekten? :p haha
 
For min del synes jeg det høres greit ut at du reg på onsdag, er kanskje flere som får prob? Vet ikke hva man har gjort tidligere i slike tilfeller?
 
Jeg tenker onsdag bør være grei.

Mitt største problem med vekt fredag er at jeg... Vel... Det er påske... Jeg er hjemme, men spiser god mat og mye snop.

Og den sørens mens-kiloen som er ganske trofast...
 
Hei folkens :) jeg har en liten utfordring med veiing på fredag. Drar på hytten midt ute i havet på onsdag, og kommer hjem igjen fredag kveld. På hytten har vi ikke vekt, og jeg kjenner at jeg har skikkelig lite lyst å dra med baderomsvekten ut i båt sammen med alt en liten på 8 mnd trenger.. :p er det mulig å registrere vekt rett før jeg drar på onsdag? Eller er det dumt? Må jeg bare dra med meg vekten? :p haha
Du skal få veie deg onsdagsmorgen og registrere da :)

Forhåndsregistrering når det ikke finnes veiemulighet på fredagen er greit, men vi tillater ikke registrering på etterskudd. Så godt det lar seg gjøre skal alle ellers veie og registrere på fredager ;)

Håper og tror at ingen jukser med dette, men vil også nevne at om man "snikveier" seg på for eksempel på en onsdag og har gått ned, men er gått opp igjen til fredagen så er det selvfølgelig fredagsvekten man skal registrere da det er det som er veiedagen vår :) Som sagt bare nevner jeg det generelt og stoler på at alle gjør det rette :)
 
Jeg "snik"veier meg nesten daglig jeg. Og registerer selvsagt fredag selv om den kan være ugunstig
 
Jeg "snik"veier meg nesten daglig jeg. Og registerer selvsagt fredag selv om den kan være ugunstig
Er det mye i forskjell fra dag til dag da?
Jeg veier meg stort sett kun fredagen :)
 
Er det mye i forskjell fra dag til dag da?
Jeg veier meg stort sett kun fredagen :)
Noen ganger ikke, andre ganger mye. Kan gå opp en kilo en dag, og ned igjen den neste. (litt kjipt når det er fredagen)

Vent litt skal jeg vise deg årets tre første måneder
 
4069b82d4d9e5da4f9bb520c4de944ad


Strekene opp og ned er enkeltmålinger, den tykke røde er "trenden". Så du ser noen dager avviker.
 
Det e stille i krigen for tiden. :) e lite motivert for talla på vekta i måren altså. Har hare gått oppover no i det siste. Lite flink å holde fokus merker eg.
 
Det er påske.
Jeg går nok oppover...
 
Ganske stille her ja, mange som har påskeferie sikkert. Håper ikke mange glemmer å registrere vekt i morgen da!
 
Ganske stille her ja, mange som har påskeferie sikkert. Håper ikke mange glemmer å registrere vekt i morgen da!

Glemt å veie meg de siste to morgenene, så vi får håpe jeg husker det i morgen
 
Back
Topp