Skravletråd :)

Mhm,det kan den:D
Vel, jeg har jo lyst ta i morgen jeg..så står ikke på det...men så er den kanskje bare forsinket og vil la det gå en uke over ventet mens. Og den skulle jo vært på tors. som var. Kjøper ons da:P
Allikevel er det utrolig bra gjort:D jeg hadde testet for leeenge siden:p

Nei, skjønner:P Skjer hos dere i dag da?:D
Må ha en fin dag:D

Nei i dag lurte jeg på å ta meg en liten tur på senteret i nabokommunen og så besøke mormor på sykehuset :) Ellers er det ingen planer. Frøkna er hos faren og de har ikke ringt fra jobb så da blir det bare å sløve :P

Hva skal dere i dag da?

Nei i dag lurte jeg på å ta meg en liten tur på senteret i nabokommunen og så besøke mormor på sykehuset :) Ellers er det ingen planer. Frøkna er hos faren og de har ikke ringt fra jobb så da blir det bare å sløve :p

Hva skal dere i dag da?

Åh, hvor langt er det dit da? Noe spesielt du skal handle?:)
Det vil hun nok sette pris på. Hvorfor er hun på sykehuset?
Sløve hørtes jo digg ut:P
Vi skal ut å leke i regnet,jeg skal på senvakt. Farmor kommer opp her og er med guttungen frem til mannen kommer fra jobb.

Åh, hvor langt er det dit da? Noe spesielt du skal handle?:)
Det vil hun nok sette pris på. Hvorfor er hun på sykehuset?
Sløve hørtes jo digg ut:P
Vi skal ut å leke i regnet,jeg skal på senvakt. Farmor kommer opp her og er med guttungen frem til mannen kommer fra jobb.

Pga jeg må ta en teit buss går det ca 50 min, men om man hadde kjørt bil så 15-20 min... Nei blir å kjøpe litt kluter og noen småting til lillebror og så tenkte jeg å overraske frøkna med noen påskekyllinger som hu er så glad i.
Hun er kreftoperert og har nå blitt overført hit fra Oslo før hun får komme hjem :)

Dere må kose dere i regnet da :D Hoppe i sølepyttene og lage sølekaker er jo gøy :)

Noen flere som leste den amme-artikkelen her inne? Dette er andre ungen min, men lærte noe nytt av den artikkelen altså!

Noen flere som leste den amme-artikkelen her inne? Dette er andre ungen min, men lærte noe nytt av den artikkelen altså!
hvem artikkel? tror ikke jeg leste den.

Back
Topp