Ha en flott søndag du ogsåØnsker alle en fin søndag![]()
P.s. ingen mens enda![]()
Og hurra, hurra for fraværende mens!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en flott søndag du ogsåØnsker alle en fin søndag![]()
P.s. ingen mens enda![]()
Her er det nok ganske likt som hos degHeisannhvordan er været hos dere ? Her snør det
![]()
Ja, veldigErtestuing er så godt![]()
Takk takkHa en flott søndag du også
Og hurra, hurra for fraværende mens!!!![]()
Ja, veldigHva skjer hos dere i dag da?
Bare slappe av ! Må samle krefter fra i gårHei heiHer snør det sidelengs i dag.. men jeg må straks i dusjen og så ut for jeg skal på jobb.. du skal i dag da?
Nei, nå kan den like så godt holde seg unnaTakk takk![]()
Ja, håper den ikke kommer nå assa. Har jo snakket om evt. navn her i dag å greierhaha.
Tar test tors. morgen![]()
Håper du får en fin dag på jobbHei heiHer snør det sidelengs i dag.. men jeg må straks i dusjen og så ut for jeg skal på jobb.. du skal i dag da?
Nei, nå kan den like så godt holde seg unna
Klarer du å vente helt til torsdag?!*imponert*
Ahh. Må vente på jobb en god stund da? Med neste ville du blitt forsinket?Jeg sitter på bussen til jobb, men starter ikke før kl 15.30! Hurra for godt busstilbud sier bare jeg haha![]()
MMMM, den så god utDet var utrolig godtVis vedlegget 109119
Håper du får en fin dag på jobb![]()
Ahh. Må vente på jobb en god stund da? Med neste ville du blitt forsinket?
Går jo ikke an å bli sur for det vel...du har nå strengt tatt ikke begynt på jobb.Ja med neste hadde jeg hvert 10 min forsinket... og som vanlig blir det til at jeg begynner å jobbe før jeg skal da de andre blir sur om jeg ikke gjør det siden jeg er der...
PCOS. Over 30 cyster på hver eggstokker og ingen tegn til eggløsninger. Må ned i vekt og søke prøverør..Kle seg godt da
Hvordan gikk det med gyn?
Går jo ikke an å bli sur for det vel...du har nå strengt tatt ikke begynt på jobb.