Allikevel er det utrolig bra gjortMhm,det kan den![]()
Vel, jeg har jo lyst ta i morgen jeg..så står ikke på det...men så er den kanskje bare forsinket og vil la det gå en uke over ventet mens. Og den skulle jo vært på tors. som var. Kjøper ons da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Allikevel er det utrolig bra gjortMhm,det kan den![]()
Vel, jeg har jo lyst ta i morgen jeg..så står ikke på det...men så er den kanskje bare forsinket og vil la det gå en uke over ventet mens. Og den skulle jo vært på tors. som var. Kjøper ons da![]()
Ahh, god bedring til minstemann<3Håper alle får en super mandag
Her er jeg hjemme med syk minstemann..
Takk for detAhh, god bedring til minstemann<3
Nei men sånn er det... har flere ganger gjort det, og når jeg så ann humøret så gadd jeg ikke å si noe i dag![]()
Tusen takkHåper alle får en super mandag
OhPCOS. Over 30 cyster på hver eggstokker og ingen tegn til eggløsninger. Må ned i vekt og søke prøverør..
Hehe ok daAllikevel er det utrolig bra gjortjeg hadde testet for leeenge siden
![]()
Nei, skjønnerSkjer hos dere i dag da?
![]()
Må ha en fin dag![]()
Håper alle får en super mandag
Nei i dag lurte jeg på å ta meg en liten tur på senteret i nabokommunen og så besøke mormor på sykehusetEllers er det ingen planer. Frøkna er hos faren og de har ikke ringt fra jobb så da blir det bare å sløve
Hva skal dere i dag da?
Takk for detTusen takk![]()
Huff, dakar da. Hvordan syk er han? Riktig god bedring.
Og det er imponerendeHehe ok daSå er jeg/vi tålmodig på det da
![]()
Takk for detGod bedring til minstemannSå håper jeg dere får en fin dag
![]()
Åh, hvor langt er det dit da? Noe spesielt du skal handle?![]()
Det vil hun nok sette pris på. Hvorfor er hun på sykehuset?
Sløve hørtes jo digg ut![]()
Vi skal ut å leke i regnet,jeg skal på senvakt. Farmor kommer opp her og er med guttungen frem til mannen kommer fra jobb.
Ja, jobber med sakenOhså kjedelig!
Men du var jo kommet godt igang med trening? Synes jeg å huske![]()
hvem artikkel? tror ikke jeg leste den.Noen flere som leste den amme-artikkelen her inne? Dette er andre ungen min, men lærte noe nytt av den artikkelen altså!
Ja det er bare å få hu ut!Drømte at jeg fødte i natt, håper det er realitet![]()