Felles skravle 2015

God morgen.
I natt har Ulrik endelig sovet ordentlig :)
Har fremdeles fått litt lite med søvn, men det er fordi jeg må opp nå.

Planen for i dag er å ta en liten tur innom sykehuset for å ta stiftene etter KS'et, ellers slappe litt av og sove litt til.

Hvilke planer har dere for dagen?
Her har mini hatt første urolige natt. Dvs hun nektet å sove annet enn i min armkrok, og hun har våknet 2ganger for mat. Fortsatt helt innafor. Kunne jo vært mye verre. Men merker jeg er sliten og har sovet anstrengt

Nã har jeg stått opp. Hadde alarm
På. Skal ringe legesenteret kl 8. 6min til tefonlinjene åpner

Oppdatering kl 06:09

2. Kengu 1.745
3. Babydilla123 1.616
4. Beckymams 1.611
5. lizzed 1.578
6. m&m mini 1.486
7. Mirell 1.433
10. Lady_Z 1.291
11. olivia90 1.273
13. Jump 1.190
14. ALN89 1.171
15. Sara 1.158
17. Hope91 1.106
21. Lilleblomst_15 1.011
23. EJ 911
27. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 743

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.113 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajour til 1.500.
5 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
102 bak er faktisk ikke umulig at jeg kommer meg innenfor uten store innsatsen. Er jo så mange å gratulere med babyer om dagene og andre spennende "noe på gang tråder" at det er ikke usannsynlig. Men orker ikke stresse med det

God morgen.
I natt har Ulrik endelig sovet ordentlig :)
Har fremdeles fått litt lite med søvn, men det er fordi jeg må opp nå.

Planen for i dag er å ta en liten tur innom sykehuset for å ta stiftene etter KS'et, ellers slappe litt av og sove litt til.

Hvilke planer har dere for dagen?
Så deilig med ei ordentlig sovenatt:-)
Her er planen jobb, svømming, trening og soving. Går i ett. Men då er det jo snart helg igjen:D :p

Her har mini hatt første urolige natt. Dvs hun nektet å sove annet enn i min armkrok, og hun har våknet 2ganger for mat. Fortsatt helt innafor. Kunne jo vært mye verre. Men merker jeg er sliten og har sovet anstrengt

Nã har jeg stått opp. Hadde alarm
På. Skal ringe legesenteret kl 8. 6min til tefonlinjene åpner
Må du til legen?

God morgen!

Her våknet jeg til øyekatarr på ene øyet og kvalme, samboeren ligger på eget rom med det som kan se ut som omgangssyken og ungen må ha en feberfri dag hjemme. Frisk gjeng :p

God morgen!

Her våknet jeg til øyekatarr på ene øyet og kvalme, samboeren ligger på eget rom med det som kan se ut som omgangssyken og ungen må ha en feberfri dag hjemme. Frisk gjeng :p
Uff.... god bedring til alle i huset!!

Sitter på barsel og venter på å få fjernet stiftene etter KS'et.
Puppene mine savner gutten selv om jeg ammet like før jeg dro.
Får håpe det ikke tar for lang tid.

I dag skal jeg mest sannsynlig fullføre en eksamen jeg og gruppen min har jobbet med en stund. Det føles så bra :D

Glad jeg er ferdig for denne gang :p
Sambo mener vi skal kjøre på med nr 2 med en gang. Jeg trenger å vente liiitt kjenner jeg :p må iallefall bli 1,5 år mellom
Var du frisk og fin i svangerskapet? Kunne ønsker jeg også tenkte det... men nå blir det 4 år mellom nr 1 og 2... og OM det blir en til så er det nok 4 år til. Er så sliten av alle plagene...

I dag skal jeg mest sannsynlig fullføre en eksamen jeg og gruppen min har jobbet med en stund. Det føles så bra :D
Hva studerer du? Masse lykke til i dag da :D Håper dere får en strålende karakter :D

Glad jeg er ferdig for denne gang :p
Sambo mener vi skal kjøre på med nr 2 med en gang. Jeg trenger å vente liiitt kjenner jeg :p må iallefall bli 1,5 år mellom
Spent på hvordan jeg vil føle det.. vi tenker to tette - dvs siden vi brukte 2 år før spira satt på denne, tviler jeg på at jeg begynner på no prevansjon (hormonell)..

Er ei som ligger med rier på april nå.. termin noen dager etter meg.. merkelig følelse! :-)

Back
Topp