Felles skravle 2015

Ææææ så ekkelt !?? Hadde blitt sinnsykt sur pp rusta isåfall og krevd betaling av div skade midler / firma :0
Kommer til å gå innom ja! Men posen med frø nekter jeg å ta inn i bilen! Skal de ha den får de komme å hente den selv!

Lurer jeg og på :eek:
Jeg hadde ikke fått sove tror jeg.. Hadde nok ringt noen i familien å spurt om vi kunne overnatte der.
Så hadde jeg sprayet ned ALT med sånn Radar å reist :P

God kveld alle sammen :) har skjedd mye de siste dagene så har ikke fått vært innom bv, besøk dårlig form osv. Hva har jeg gått glipp av?? :)
Har Jump fått babyen? :D
Nå er det leggetid her, helt utslitt og trøtt i hele dag :/

God kveld alle sammen :) har skjedd mye de siste dagene så har ikke fått vært innom bv, besøk dårlig form osv. Hva har jeg gått glipp av?? :)
Har Jump fått babyen? :D
Nå er det leggetid her, helt utslitt og trøtt i hele dag :/
Jump har fått en nydelig gutt :) hun har ikke fått oppdatert noe særlig ennå, så venter i spenning :)

God morgen.
I natt har Ulrik endelig sovet ordentlig :)
Har fremdeles fått litt lite med søvn, men det er fordi jeg må opp nå.

Planen for i dag er å ta en liten tur innom sykehuset for å ta stiftene etter KS'et, ellers slappe litt av og sove litt til.

Hvilke planer har dere for dagen?

Oppdatering kl 06:09

2. Kengu 1.745
3. Babydilla123 1.616
4. Beckymams 1.611
5. lizzed 1.578
6. m&m mini 1.486
7. Mirell 1.433
10. Lady_Z 1.291
11. olivia90 1.273
13. Jump 1.190
14. ALN89 1.171
15. Sara 1.158
17. Hope91 1.106
21. Lilleblomst_15 1.011
23. EJ 911
27. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 743

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.113 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajour til 1.500.
5 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

God morgen :) noen våkne ? Her er det straks frokost, også kontroll så skal jeg slippe av Lillesøss på flyplassen også er det lunsj :)

God morgen :) noen våkne ? Her er det straks frokost, også kontroll så skal jeg slippe av Lillesøss på flyplassen også er det lunsj :)

God morgon :) Er våkne og ventar på at kl skal bli 8 slik at eg kan levera A i bhg og eg kan sove vidare :P

God morgen.
I natt har Ulrik endelig sovet ordentlig :)
Har fremdeles fått litt lite med søvn, men det er fordi jeg må opp nå.

Planen for i dag er å ta en liten tur innom sykehuset for å ta stiftene etter KS'et, ellers slappe litt av og sove litt til.

Hvilke planer har dere for dagen?
Så deilig at han endelig har sovet litt mer! Håper det fortsetter sånn! :-)

Jeg skal i alle fall møte ei venninne til lunsj (hun har termin en uke etter meg) og så skal jeg møte en kompis og den lille valpen hans senere idag :-D

Back
Topp