Kommer til å gå innom ja! Men posen med frø nekter jeg å ta inn i bilen! Skal de ha den får de komme å hente den selv!Ææææ så ekkelt !?? Hadde blitt sinnsykt sur pp rusta isåfall og krevd betaling av div skade midler / firma :0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer til å gå innom ja! Men posen med frø nekter jeg å ta inn i bilen! Skal de ha den får de komme å hente den selv!Ææææ så ekkelt !?? Hadde blitt sinnsykt sur pp rusta isåfall og krevd betaling av div skade midler / firma :0
Jeg hadde ikke fått sove tror jeg.. Hadde nok ringt noen i familien å spurt om vi kunne overnatte der.Lurer jeg og på![]()
men fortsatt.. jeg hadde ikke klart å soveIkke funnet noen på soverommetder er det kaldt
står de ikke overlever når det er kaldt.
Kjenner det klør litt på kroppenmen fortsatt.. jeg hadde ikke klart å sove![]()
huff.. hadde fått angst jeg altså!Kjenner det klør litt på kroppenhar måtte sjekke meg for småkryp flere ganger i kveld
![]()
Kommer til å gå innom ja! Men posen med frø nekter jeg å ta inn i bilen! Skal de ha den får de komme å hente den selv!
Ok, kunne bare nesten virke slik.Absolutt ikke. Tror ikke jeg greier det. Gjør jeg det er det bare bonus![]()
Baaah så vondt i magen i hele dag! Konstante smerter.. Er det bare voksesmerteer tro? 24 uker pp vei. Vanskelig forklare, men er som mye trykk og verking..
Der sov kengubarnet, lurer på om jeg jeg skal legge meg snart jeg også.
Jump har fått en nydelig guttGod kveld alle sammenhar skjedd mye de siste dagene så har ikke fått vært innom bv, besøk dårlig form osv. Hva har jeg gått glipp av??
Har Jump fått babyen?
Nå er det leggetid her, helt utslitt og trøtt i hele dag :/
Koselig!! Er så fint å høre om babyene som popper ut om dagenJump har fått en nydelig gutthun har ikke fått oppdatert noe særlig ennå, så venter i spenning
![]()
Ikke mye igjen nå, nei75 innlegg til så er jeg ferdig med 1500.. woho!
God morgennoen våkne ? Her er det straks frokost, også kontroll så skal jeg slippe av Lillesøss på flyplassen også er det lunsj
![]()
Så deilig at han endelig har sovet litt mer! Håper det fortsetter sånn!God morgen.
I natt har Ulrik endelig sovet ordentlig
Har fremdeles fått litt lite med søvn, men det er fordi jeg må opp nå.
Planen for i dag er å ta en liten tur innom sykehuset for å ta stiftene etter KS'et, ellers slappe litt av og sove litt til.
Hvilke planer har dere for dagen?