Hva har du dilla på?

Novembermammaen

Prins. nov. 2011 - Lille spire nov. 2014 <3
Novemberlykke 2015
Fått helt dilla på supper for tiden. Og KJØTT, saftig saftig kjøtt..... xsmile8:hungry:
Forrige graviditet hadde jeg dilla på makrell i tomat, spiste det HVER ENSTE dag til lunch. Ikke rørt det siden :depressed:

Kiwi lime og ingefærsmoothie hver morgen denna uka. Eneste som går ned :p ellers leverpostei denne gangen også.

Ingenting egentlig... Har ikke lyst på noenting, spiser bare fordi det rumler i magen... Og det gjør det jo hele tiden !?!

foreløpig ikke dilla på noen ting, dytter i meg det som faller meg inn og jeg har lyst på der og da :) haha
Fikk ikke dilla på noe før sent i forrige svangerskap heller, og da ble det vannmelon som jeg måtte ha. Spiste en hel vannmelon hver dag ;)

Ingen ting, men er som regel en ting jeg har lyst på hele tiden, og når jeg har spist det orker jeg ikke tanken på å spise mer av det. Så forandrer seg hele tiden.

Er det bare meg som går rundt å tenker på Donuts, sjokolade, hamburgere, og alt annet som ikke er bra for meg? :smiley-bounce022

Er det bare meg som går rundt å tenker på Donuts, sjokolade, hamburgere, og alt annet som ikke er bra for meg? :smiley-bounce022

Nei, her er det også sånn!!!

Har dilla på:

- is med nonstop
- sjokolademelk
- solo

Og alt jeg vil ha til middag for tiden er ganske fettete mat :P Idag har jeg faktisk sykt lyst på indisk. Det må det nok bare bli. Eller thai...

Ingenting, matlysten er totalt borte, så snakket med jordmoren om det i går, var enig om å spise det som fristet og heller prøve å finne noen sunne alternativer!

Love hearts! Må ha det, og det hjelper mot kvalmen min!

Noe annet. :p dårlig matlyst, og når heg skal ha noe vil jeg ha noe jeg ikke vanligvis spiser... MEN, o'boy er skikkelig godt nå! har slitt litt med kvalmen noen uker nå, så prøver alltid å finne noe som hjelper, som salt lakris bla. Men prøver selvfølgelig å styre meg! :p

Noe annet. :p dårlig matlyst, og når heg skal ha noe vil jeg ha noe jeg ikke vanligvis spiser... MEN, o'boy er skikkelig godt nå! har slitt litt med kvalmen noen uker nå, så prøver alltid å finne noe som hjelper, som salt lakris bla. Men prøver selvfølgelig å styre meg! :p

Prøcd love haerts mot kvalmen? Ble tipset om det av en venninne! :D

Back
Topp