Hva har du dilla på?

Har fått dille på oregano krydder ( krydrer snart all mat med det) og går å spiser mårpølse hele tiden men det som er værst for en sjokolade elsker er at jeg ikke har lyst eller synes det smaker godt lengre

Har fått dille på oregano krydder ( krydrer snart all mat med det) og går å spiser mårpølse hele tiden men det som er værst for en sjokolade elsker er at jeg ikke har lyst eller synes det smaker godt lengre
Mårpølse er vel spekemat? Husk at den må varmebehandles før det er trygt å spise :)

Last edited:
Nei, her er det også sånn!!!

Har dilla på:

- is med nonstop
- sjokolademelk
- solo

Og alt jeg vil ha til middag for tiden er ganske fettete mat :p Idag har jeg faktisk sykt lyst på indisk. Det må det nok bare bli. Eller thai...
Akkurat samme her! Melkesjokoladenonstop <3

Ingenting spesielt enda. Spiser generelt bare som en hest:P Blir jo ikke mett:confused:

Med guttungen fikk jeg så dilla på farris med mangosmak og sure gule lepper fra candy king:P Så skal jo bli spennende å se om det blir noe denne gangen og og evt. hva:P:rolleyes:

trodde ikke man fikk "dilla" før senere.. Jeg tror ikke jeg har noe spesielt, men har drukket 4 sjokomelk pakker på en uke, og igår kom jeg hjem med nesquick til dolce gusto maskinen, og 2 bokser oboy.. Kanskje jeg har uten å ha tenkt over det? :p

Nå har jeg dilla på noe nytt: vannmelon! Var først appelsin, men det er ikke noe godt lengre nå som jeg er så kvalm.

Back
Topp