Skravletråd :)

Jeg og! Men har bare hvert der på vinterstid så kunne godt tenkt meg en tur dit på vår/sommer en gang. Men det får bli når jeg kan nyte en utepils i sola :D
Ja, det kan du si:P
Blir i såfall et glass vin her. Øl drikker jeg ikke:PMen neppe uansett. Ammer litt enda;)

Kroppen min kan ikke stå i kø... Sto en 15 minutter i kø på subway. Etter 10 min fikk jeg hetetokter, ble kvalm og fikk hodepine. Var grusomt! Nå er jeg kommet meg hjem og lagt meg litt... Håper søvn vil ta det verste...

Kroppen min kan ikke stå i kø... Sto en 15 minutter i kø på subway. Etter 10 min fikk jeg hetetokter, ble kvalm og fikk hodepine. Var grusomt! Nå er jeg kommet meg hjem og lagt meg litt... Håper søvn vil ta det verste...
Æsj...så slitsomt:confused:
Håper du blir i bedre form etter litt hvile:)

Sånn er det her og... Gruar meg til eg skal på IKEA :o
Håpar litt søvn vil gjera deg godt :)

Æsj...så slitsomt:confused:
Håper du blir i bedre form etter litt hvile:)
Sånn er det her og... Gruar meg til eg skal på IKEA :eek:
Håpar litt søvn vil gjera deg godt :)
Ble litt bedre med søvn, men fortsatt hodepine. Nå er det sofatjeneste noen timer, før vi skal på konsert :) Ser frem til helg med mannen <3

Ble litt bedre med søvn, men fortsatt hodepine. Nå er det sofatjeneste noen timer, før vi skal på konsert :) Ser frem til helg med mannen <3
Håper hodepinen også forsvinner snart:)
Hvilken konsert skal dere på? Høres herlig ut med kjærestetid:D

Håper hodepinen også forsvinner snart:)
Hvilken konsert skal dere på? Høres herlig ut med kjærestetid:D
Ett kor som en på jobben synger i :) norsk på norsk skal de synge :) de er ganske så flinke :)

God morgen jenter, ha en fin lørdag! :-) Hva står på "tapetet" i dag? ;)

God morgon :) Her skal eg vera aleine med Jr til 16:30 så tenker me tar ein tir til svigermor og på butikken - for å få tiden til å gå. Er ikkje så enkelt å vera aleine med ein på 1 når du er høgravid :P
Når gubben kjem heim, skal eg slappe av. Ta ein lang dusj, litt fotpleie osv.
Du da?

Back
Topp