♡ IKM uke 13 ♡

Ååååå som jeg misunner dere som er i dpo land ! EL har eenda ikke vist seg her, og testene er helt like enda.. Ganske sterke, men ikke positive :( Hva kan man gjøre for å kicke igang EL ? Tar dong quai, men er på cd 17 nå uten noe tegn til noe som helst.. Åååh, og jeg som håpte på EL søndag som var :( Henger med surelippa nå kjenner jeg :(

Ååååå som jeg misunner dere som er i dpo land ! EL har eenda ikke vist seg her, og testene er helt like enda.. Ganske sterke, men ikke positive :( Hva kan man gjøre for å kicke igang EL ? Tar dong quai, men er på cd 17 nå uten noe tegn til noe som helst.. Åååh, og jeg som håpte på EL søndag som var :( Henger med surelippa nå kjenner jeg :(
Off.. føler med deg. Ønsker deg masse lykke til og håper el snart melder sin ankomst. Prøving er ikke enkle greier. Kjenner jeg blir sint på de som er så heldige å få det til på første forsøk og som ikke ser problemet med å bli gravid..

Off.. føler med deg. Ønsker deg masse lykke til og håper el snart melder sin ankomst. Prøving er ikke enkle greier. Kjenner jeg blir sint på de som er så heldige å få det til på første forsøk og som ikke ser problemet med å bli gravid..

Tusen takk :) Ja jeg også !! Så spør folk rundt, nå er det på tide at dere også får dere en liten en ! Skal dere ikke ha snart ? Har så lyst å slenge i trynet deres st det er ikke forbanna lett !! Hahah, provosert idag kjenner jeg :p

Tusen takk :) Ja jeg også !! Så spør folk rundt, nå er det på tide at dere også får dere en liten en ! Skal dere ikke ha snart ? Har så lyst å slenge i trynet deres st det er ikke forbanna lett !! Hahah, provosert idag kjenner jeg :p
Må få lov til å ha sånne dager av og til!! Etter vi begynte å prøve føler jeg det plopper opp gravide overalt!!! Kjenner det spesielt når det er folk jeg vet ikke har prøvd lenge og begynte etter oss.. blir skikkelig bitter. Men klarer til en viss grad heldigvis å være glad på andre sine vegne også!! :-)

Bah! Trodde jeg skulle være flink og ikke kjenne på symptomer denne pp... Og jeg var flink til å ignorere murringene i magen helt til i går... Men nå er jeg i gang liksom. Kjenner på ALT som skjer i magen, og nå i kveld synes jeg at det begynner å verke i venstre pupp! Og jeg er stup-trøtt.

Og nå begynner jeg selvfølgelig å få en "følelse"... Og jeg vet jo innerst inne at denne "følelsen" kun er håp og ønsketenkning. Men klarer likevel ikke å la vær :p

Må få lov til å ha sånne dager av og til!! Etter vi begynte å prøve føler jeg det plopper opp gravide overalt!!! Kjenner det spesielt når det er folk jeg vet ikke har prøvd lenge og begynte etter oss.. blir skikkelig bitter. Men klarer til en viss grad heldigvis å være glad på andre sine vegne også!! :)

Ja jeg synes det, trenger litt utblåsninger innimellom :) Ja hva skjer med det ? Alle er jo gravide, og alle fikk det til på enten første eller bare etpar pper.. Men ja, er så klart glad på deres vegne, unner ingen å ha det slik iallefall ! Men en vakker dag, forhåpentligvis, blir det vel oss også ;)

Noen som har begynt å teste? :)
I dag klarte jeg ikke å holde meg(8-9 dpo) selvfølgelig lite med strek på testen :p har dårlig tro på denne pp..
ImageUploadedByBV Forum1426746855.029306.jpg

Tenker å teste på lørdag, da er jeg 10 dpo. Men fikk litt slim med en blodstripe i på papiret i morrest, så jeg gjetter på at tanta kommer før helga er over :(

Jeg hadde jo en liten blødning 2-4 dpo også... Eneste håpet er vel om det jeg hadde da var en blødning i forbindelse med el. Men helt ærlig tror jeg det bare er kluss i syklusen min! Kroppen trenger vel litt tid på seg etter ma'en :p

Starter ikke å teste før jeg er 10 dpo, altså på lørdag :)

Back
Topp