Lille knøttet

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Fikk i dag se lille knøtten på 12 mm :) hjertet slo med 150 slag i minuttet :) fikk å høre hjertet slå <3 helt magisk <3
Er i følge mens termin 7 uker i dag men kunne se ut som jeg var hele 8 uker på vei :D velger enda å gå ut fra mens termin så får vi heller se hva ul senere sier :) skal i uke 11 også :)

Å så ett bilde av min lille huleboer :D

ImageUploadedByBV Forum1426673228.938883.jpg

Åhh! ❤️❤️❤️ Helt fantastisk!! :) Så gode nyheter! :)

Så kjekt :) Gratulerer med godt gjennomført UL :) <3

Åh så herlig :) :)
Gratulerer med første bildet!
Gleder (og gruer) meg til det er min tur!!!

Åh så herlig :) :)
Gratulerer med første bildet!
Gleder (og gruer) meg til det er min tur!!!
Tror det er normalt å grue seg..jeg var på nippet til å stikke av fra hele greia :o men takk å lov så ble jeg sittende å fikk sett vidunderet <3

Last edited:
Så koselig ❤️

VISSTE at det skulle gå bra! Fantastisk!! Verdens beste følelse, gleder meg til det er min tur :)
Herlig bilde av lille knøttet!
Hehe takk :D
Ja det er jammen verdens beste følelse :D :D
Vi fant han først på utvendig ul faktisk :) men på den innvendige så gjemte han seg litt :p hehe men vi fant å fikk tatt det herlige bildet :D
Gleder meg til å høre når du har vert :D

Fikk i dag se lille knøtten på 12 mm :) hjertet slo med 150 slag i minuttet :) fikk å høre hjertet slå <3 helt magisk <3
Er i følge mens termin 7 uker i dag men kunne se ut som jeg var hele 8 uker på vei :D velger enda å gå ut fra mens termin så får vi heller se hva ul senere sier :) skal i uke 11 også :)

Å så ett bilde av min lille huleboer :D

Vis vedlegget 108501

Jeeeeiii :) gratulerer :)) ❤️her gikk og alt kjempe fint. Ble satt tilbake 2 dager så fikk ny termin 6 november :) ❤️ (7+2 i dag då:) hjerte slo å alt såg bra ut:) så nå er det 90% sjangs for at alt gikk fint sa di på sykehuset :) du fikk jo kjempe bra bilde :) jeg fikk et veldig dårlig, men jeg sa at det viktigste var at jeg vet at alt er ok :)

Jeeeeiii :) gratulerer :)) ❤️her gikk og alt kjempe fint. Ble satt tilbake 2 dager så fikk ny termin 6 november :) ❤️ (7+2 i dag då:) hjerte slo å alt såg bra ut:) så nå er det 90% sjangs for at alt gikk fint sa di på sykehuset :) du fikk jo kjempe bra bilde :) jeg fikk et veldig dårlig, men jeg sa at det viktigste var at jeg vet at alt er ok :)
Åååh så herlig :D :D ingenting er bedre nei.
Sa å det til hun vi var hos for hun sa å at det var ikke mye å se. Men sa jeg trengte bare den tryggheten om at hjerte slår å at alt er bra :) å hun var veldig fornøyd :)

Men vis du nå har termin den 6 er du ikke da 7+1? For jeg Har menstermin den 7 å er nå 7+0 :)

Back
Topp