Felles skravle 2015

God morgen.. liggi på senga og lest bok og nettopp tatt meg en dusj og spist frokost :-) ikke noen spennende planer idag heller.. du da?

Hva leser du?
Tenkte jeg skulle vaske huset i dag og se om det blir lagt merke til når mannen kommer hjem. Det bør det for å si det sånn:p haha

Hva leser du?
Tenkte jeg skulle vaske huset i dag og se om det blir lagt merke til når mannen kommer hjem. Det bør det for å si det sånn:p haha
Liza marklund..

Hehe.. det er alltid spennende å se hva de legger merke til :-)

Liza marklund..

Hehe.. det er alltid spennende å se hva de legger merke til :-)

Det er det. Men nå har det ikke sett ut her og han bemerker det selv, så da blir keg overrasket om han ikke legger merke til det. Da er han blind ihvertfall:p

Er ikke en selvfølge at det ser strøkent ut her med andre ord;)

Det er det. Men nå har det ikke sett ut her og han bemerker det selv, så da blir keg overrasket om han ikke legger merke til det. Da er han blind ihvertfall:p

Er ikke en selvfølge at det ser strøkent ut her med andre ord;)
Hehe.. samme her.. sambo legger fort merke til om det er ryddig og vasket.. med hund blir det fort skittent igjen ;-)

Fri fra barnehagen? Deilig med litt mammakos :) Her har poden gått i barnehagen. Han var syk nesten hele sist uke, så har godt av en full uke nå. Men korte dager da :)
Ja hun fikk fri fra barnehagen i dag. Vil tilbringe litt tid med bare henne før lillebror kommer å tar mesteparten av oppmerksomheten :)
Akkurat nå sitter hun å koser seg med malefargene sine :D

Det er vel også på tide at det begynner å skjer noe for dere.. Virker som om de aller fleste fra mars har født nå.. Vi er bare en liten gjeng sytere igjen :P
Joda.. men er jo fortsatt halve mars igjen da.. alle kan jo ikke føde før termin!

Hehe.. samme her.. sambo legger fort merke til om det er ryddig og vasket.. med hund blir det fort skittent igjen ;-)

Han pleier å gjøre det her og. Hehe

Gidder ikke støvsuge hver dag nei. Tar 5 min så er det like ille igjen etter hunden:p

Ah? Stemmer det. Det hadde jeg tenkt til og. Hehe.
Hvor lenge varer tilbudet?

Sofatjeneste duger det. Føler jeg har prioritert det litt for mye i det siste da:/ hehe
Tror det varer ut denne uken :)

Har time 1130. Lurer på om det hjelper med overbevisningen av jm til stripping om jeg klarer å felle en tåre.. Nettopp ferdig med en liten omgang grining nå. Fysj som jeg hater gravid-hormonene!!

Hvordan går det egentlig med smertene dine? De du trodde var nyrebekkenbetennelse, eller noe??
De er vekke. Er noe som heter hydronefrose, utvidet nyrebekken. Skal på UL av nyren for å se om den vokser, noe den gjorde sist svangerskap. Da lå LA på urinlederen, slik at nyren ikke fikk tømt seg. Syke smerter.... Om det er det, så kommer det sånne annfall med jevne mellomrom. Kanskje 1 gang i uken.

Han pleier å gjøre det her og. Hehe

Gidder ikke støvsuge hver dag nei. Tar 5 min så er det like ille igjen etter hunden:p
Jepp.. kanskje jeg blir litt flinkere når bebisen kommer.. de siste dagene har jeg rett og slett ikke hatt energi.. sambo støvsugde på søndag da

Ja hun fikk fri fra barnehagen i dag. Vil tilbringe litt tid med bare henne før lillebror kommer å tar mesteparten av oppmerksomheten :)
Akkurat nå sitter hun å koser seg med malefargene sine :D
Ja, sånn jeg tenker og. Han har fast fri hver onsdag med mormor. Men jeg prøver å ha han hjemme en dag eller to også. Må kose oss litt bare oss nå når vi har mulighet :)

Back
Topp