♡ IKM uke 13 ♡

Okei:) huff. Ja, det skal ikke være enkelt;p

Nei det skal ikke det :P Var jo sååå flink og holdt på nesten hver kveld før jul, og etter nyttår så har jeg nesten ikke fått gjort noenting, hahah :P Så nå må det bli skjerpings her! :)

Spørsmål.
Dere som har ømme pupper nå, er de også varmere enn vanlig?

For akkurat nå er mine varmere enn hva jeg er vant til. Og ømheten kommer og går synes jeg.

Har ikke lagt merke til om dem er noe varmere, men smertene/ømheten jeg har i puppene, kan minne veldig om melkespreng. Og den følelsen vet jeg at jeg hadde når jeg gikk gravid sist :P

Nei det skal ikke det :p Var jo sååå flink og holdt på nesten hver kveld før jul, og etter nyttår så har jeg nesten ikke fått gjort noenting, hahah :p Så nå må det bli skjerpings her! :)

Har lett for å bli sånn da man har ferie, den har liksom litt problemer med å ta slutt;p må nesten bare prøve å komme inn i rutinene igjen ja;)

Goood morgen, søte jenter :D

Her er ikke puppene så veldig ømme enda, men det kommer om ikke så veldig lenge :P Kommer gjerne på formiddagen, ettermiddagen eller kvelden :) I går starta det på formiddagen, så håper at det kan vente til i kveld :P Ellers har jeg en del murringer/smerter/kramper i dag.

God morgen ja!! Her SKAL det klaffe denne gangen!! Fikk et stikk i puppen i dag jeg også.. håååper der er symptom. Prøver la være å tenke på alle testene jeg har liggende..

Har også ømme pupper. begynte 3 dpo eller noe. men kjenner det kun om jeg rører på de, så ikke så fryktelig ømme enda.
Tenkte å starte på Crinone etterpå, håper det holder til fredag, for jeg må hente ut en ny pakke.
Har ingen forventninger denne pp her merker jeg. tar alt så med ro. leter ikke etter symptomer heller. skriver bare ned det som jeg kjenner tydlig, som kvalme, murring, hyppig på do, trøtt og sliten.
Er 6 dpo i dag, så er jo altfor tidlig å kjenne noe som helst av svangerskaps plager :P

Syns eg har lest at for nåken så merka dei om det klaffa på at det ikkje rant ut igjen nåke etter sex og at de måtte spørre mannen om det faktisk hadde gått for han :-P trur dere at det e nåke i det? Bare kom på det når eg tenkte meg litt om. Det skjedde med oss i forgårs... Og det skjer aaldri :-P :-P

Spørsmål.
Dere som har ømme pupper nå, er de også varmere enn vanlig?

For akkurat nå er mine varmere enn hva jeg er vant til. Og ømheten kommer og går synes jeg.
Det har jeg ikke merket. Bare at de "sprengte" og var vonde på en måte. Bedre i dag.

Syns eg har lest at for nåken så merka dei om det klaffa på at det ikkje rant ut igjen nåke etter sex og at de måtte spørre mannen om det faktisk hadde gått for han :p trur dere at det e nåke i det? Bare kom på det når eg tenkte meg litt om. Det skjedde med oss i forgårs... Og det skjer aaldri :p :p
tror ikke det har så mye å si faktisk. har skjedd her og, men ikke blitt noe mer gravid fordet om sæden ikke rant ut igjen :P

5 dpo i dag! Trodde jeg skulle være roligere og "coolere" rundt prøvingen denne gang (var helt vill før jeg ble gravid med førstemann) men nå gribler jeg allerede etter å teste! Jeg er så teit!!!

Back
Topp