♡ IKM uke 13 ♡

Jeg er egentlig ikke flink til å lese (med mindre jeg ligger på en strand i varmere strøk);p Men jeg har en svigermor som stadig kommer med bøker hun mener at jeg bør lese, så da blir det en del forskjellig. Låner dem bare, men leser de aldri;p

Ahaa, I see :) Jeg elsker jo å lese jeg da, så har masse bøker her :P Men nå er det helt lesestopp fram til jeg er ferdig med alle eksamene i juni! Apropos det, jeg burde kanskje gjøre litt mere innsendinger, har fortsatt flere igjen :O

Eg griner som en unge når eg ser den serien. Hehe. Men det e ein følelse av å høre heime i den:) har heldigvis kjøpt alle sesongene..
Ja godt eg har selskap her, kjenner eg blir veldig spent på andre sine vegne, og sjekker ofte. Så gøy å følge andre på samme reise:)
Har dere påskeferie/planer då folkens? :)

I påsken skal vi oppover til foreldrene mine og ihvertfall være der noen dager. Har en mormor som er veldig syk som jeg har lyst til å tilbringe så mye tid som mulig sammen med! Kanskje det blir noen skiturer også:) også fyller lillesøsteren min 20 år, så det må jo feires! Ellers blir det bare avslapping og kos med de jeg er glad i!<3

Ahaa, I see :) Jeg elsker jo å lese jeg da, så har masse bøker her :p Men nå er det helt lesestopp fram til jeg er ferdig med alle eksamene i juni! Apropos det, jeg burde kanskje gjøre litt mere innsendinger, har fortsatt flere igjen :O

Ja, greit å prioritere faglig lesestoff inn mot eksamen;) hva studerer du da?:)

En rød slamp som heter Pusur.
Han er litt terapikatt/vaktpus som passer på bestemor ved å bite eller klore når det virker som om hun detter litt ut. Så både rar og flink :)

Hehe, katt som tror hun er hund ja. Er hun med å går tur og slikt? :)
Hehe, så artig. Hørt om terapihund, men ikkje katt.. :P
Jada, ho følge etter deg uansett kor ho går. Også har ho sånne hundeutrykk, hodet på skeiva....

I utgangspunktet skulle vi ingenting, eg har bursdag i palmehelga så det blir vell litt besøk. No skal vi plutselig til Oslo og Sverige i påskehelga. Ett vennepar som har mast siden vi tok ein harryhandel tur i fjor sommer uten de :P men det e no heilt greit..
1 år? Tidlig ute med nestemann dere då? :-)

Åå påskebursdag :D Fødte sønnen min på skjærtorsdag i fjor jeg :) Er jo koselig å besøke dem eller? :) Eller er dem mer av den slitsomme sorten? :P Ja vi vil ha 2 tette :)

I påsken skal vi oppover til foreldrene mine og ihvertfall være der noen dager. Har en mormor som er veldig syk som jeg har lyst til å tilbringe så mye tid som mulig sammen med! Kanskje det blir noen skiturer også:) også fyller lillesøsteren min 20 år, så det må jo feires! Ellers blir det bare avslapping og kos med de jeg er glad i!<3
Ja det e viktig med tid sammen då. Har en bonusfarmor som e veldig syk og.. Sender en klem :)
Kos med de ein e glad, det e akkurat sånn det skal være ;-)

Ja, greit å prioritere faglig lesestoff inn mot eksamen;) hva studerer du da?:)

Heheh, ja det er det :) Må bare få stumpen i gir og bli ferdig :) Studerer Helse Og Oppvekst :) Skal bli Helsefagarbeider innen psykisk helse, så har fortsatt en del skole igjen da :)

Åå påskebursdag :D Fødte sønnen min på skjærtorsdag i fjor jeg :) Er jo koselig å besøke dem eller? :) Eller er dem mer av den slitsomme sorten? :p Ja vi vil ha 2 tette :)
Ja, e født på langfredag;) 3 mnd for tidlig. Mamma meine langfredag fekk ny betydning..... :p liker å ha påskebursdag ;-) ofte fri, og masse familietid :)
De bor her, men vi skal kjøre ilag til Sverige på tur liksom :) de e veldig greie, vi var bare ikkje forberedt på tur no :P

Unnskyld detaljer plutselig i ett ellers så kosli tema :p men noen av dere som har litt grønnlig utflod ? Positivt eller negativt ? 6dpo ca

Ja, e født på langfredag;) 3 mnd for tidlig. Mamma meine langfredag fekk ny betydning..... :p liker å ha påskebursdag ;-) ofte fri, og masse familietid :)
De bor her, men vi skal kjøre ilag til Sverige på tur liksom :) de e veldig greie, vi var bare ikkje forberedt på tur no :P

Å såpass ja :) 3 mnd for tidlig også ja :O Var bitteliten du da :D Heheh, skjønner godt at langfredag fikk en ny betydning da ja ;) Ahaa, sånn å forstå ja :) Blir sikkert kjempe koselig :)

Unnskyld detaljer plutselig i ett ellers så kosli tema :p men noen av dere som har litt grønnlig utflod ? Positivt eller negativt ? 6dpo ca

Har om dagen litt blandet utflod :P Hvitt, beigt, gult, og litt mørkere farge som sikkert kan være grønt :P Og det er litt kremet på en måte. Og jeg er 5 dpo :)

Grønnlig? Kan være så mangt tenker jeg...
Lukter den i tillegg så ville jeg tatt meg en tur til legen og bedt om en test.
Lukter ikke noe spesielt :)

Uff.. jeg er rar i magen. Mest sannsynlig er det fra i i natt da jeg ble skikkelig dårlig og sovna nesten på do.. men kjennes litt ut nå som det er nede i livmora. Som menssmerter nesten.. ååh.. leeete etter symptomer selv om det er altfor tidlig!!

Back
Topp