Kommer Ann på hvordan morkaka ligger også, jeg har morkaka foran. Og da kjenner man liv senereOk er 15+1 nå så kanskje det er andre ting jeg kjenner da? Liksom så vanskelig å forklare hvordan det føles også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer Ann på hvordan morkaka ligger også, jeg har morkaka foran. Og da kjenner man liv senereOk er 15+1 nå så kanskje det er andre ting jeg kjenner da? Liksom så vanskelig å forklare hvordan det føles også
Nei dette er første så blir jo litt ekstra spennendeJa skjønner det, har du noen fra før?
Så er det jo veldig sannsynlig du merker bevegelser. Måten du forklarer dem høres ut som min opplevelse av bevegelser i starten hvertfall15+2og morkaken ligger bak
![]()
Da kan det jo være babyen jeg kjenner innimellom da ♡ årh gleder meg til jeg vet det sikkert og klarer å skille mellom alt altsåKommer Ann på hvordan morkaka ligger også, jeg har morkaka foran. Og da kjenner man liv senere
Min lager også bare gutter. Har to bonusgutter, og venter en liten gutt nå. Tror ikke han kan lage jenter jegNei dette er første så blir jo litt ekstra spennendemen samboeren har skikkelig mange gutter på sin side selv om jeg håper på en prinsesse da
han sier han bare lager gutter
haha
![]()
Ja det er veldlg spennendeDa kan det jo være babyen jeg kjenner innimellom da ♡ årh gleder meg til jeg vet det sikkert og klarer å skille mellom alt altså![]()
ÅåSå er det jo veldig sannsynlig du merker bevegelser. Måten du forklarer dem høres ut som min opplevelse av bevegelser i starten hvertfall![]()
Ja er fort gjort detMed halvkranglete unger går det litt fort i svingene her, så glemte å kommentere det i sisteVar en på termingruppa som hadde strikket den til baby, syntes de er så fine
Jeg ville blitt veldig glad for en skappelgenser. Hvor stor har du strikket den, hvor gammelt er barnet?
Haha, jeg er jo glad så lenge babyen er frisk og rask jeg ♡ men blir veldig spennende å se, siden han sier han bare lager gutter så hadde det vært veldig morsomt om det kom en jente liksomMin lager også bare gutter. Har to bonusgutter, og venter en liten gutt nå. Tror ikke han kan lage jenter jeg![]()
Er et bud på babyoppskrift her: http://rachel.blogg.no/1408004664_strikkeprodjekt_baby_.html Vurderte den litt, men tenker at det kanskje er ett litt upraktisk plagg til en liten krabat? Men fine er de!Ja er fort gjort detStikket 2 til 4 år, han blir 3 år. Har også strikket i babyull for at det ikke skal bli for varmt å bruke den nå og evt fremover
stikket til en 4 mnd gammel baby nå i jula som var, å det gikk kun på øyemål. De har vist ikke oppskrift på den genseren til baby. Men den passet perfekt
![]()
Ååå den må jeg lagre ♡ så søt ♡ er den ikke løs og fin da? De er jo så fineEr et bud på babyoppskrift her: http://rachel.blogg.no/1408004664_strikkeprodjekt_baby_.html Vurderte den litt, men tenker at det kanskje er ett litt upraktisk plagg til en liten krabat? Men fine er de!
Den er selvforskyldt så da må jeg vel tåle det..huff.. hodepine er ikke noe morro.. håper det går over snart!
oohhh.... hvert på fest!?Den er selvforskyldt så da må jeg vel tåle det..
Det er faktisk anbefalt å sove på magen etter fødselen da det gjør at renselses blodet lettere renner utSå godt å høre flere som mer eller mindre problemfritt på magen etter fødsel.. GLEDER MEG![]()
Små gleder??
Ja jeg har hatt bursdagsfestoohhh.... hvert på fest!?
Det går bra.Par dagers pause fra skravletråden, så jeg gidder ikke lese meg opp de 40 sidene på tlf min
Hvordan går det med alle?![]()