Felles skravle 2015

Så godt å høre flere som mer eller mindre problemfritt på magen etter fødsel.. GLEDER MEG :D :P Små gleder??

Nei dette er første så blir jo litt ekstra spennende :) men samboeren har skikkelig mange gutter på sin side selv om jeg håper på en prinsesse da :) han sier han bare lager gutter :p haha :p
Min lager også bare gutter. Har to bonusgutter, og venter en liten gutt nå. Tror ikke han kan lage jenter jeg :P

Så er det jo veldig sannsynlig du merker bevegelser. Måten du forklarer dem høres ut som min opplevelse av bevegelser i starten hvertfall :)
Åå :D har liksom ikke lyst å håpe at jeg kjenner om det ikke skulle være babyen :p men da er det jo en sannsynlighet iallefall :D

Med halvkranglete unger går det litt fort i svingene her, så glemte å kommentere det i siste :P Var en på termingruppa som hadde strikket den til baby, syntes de er så fine :) Jeg ville blitt veldig glad for en skappelgenser. Hvor stor har du strikket den, hvor gammelt er barnet?
Ja er fort gjort det :p Stikket 2 til 4 år, han blir 3 år. Har også strikket i babyull for at det ikke skal bli for varmt å bruke den nå og evt fremover :) stikket til en 4 mnd gammel baby nå i jula som var, å det gikk kun på øyemål. De har vist ikke oppskrift på den genseren til baby. Men den passet perfekt :)

Min lager også bare gutter. Har to bonusgutter, og venter en liten gutt nå. Tror ikke han kan lage jenter jeg :P
Haha, jeg er jo glad så lenge babyen er frisk og rask jeg ♡ men blir veldig spennende å se, siden han sier han bare lager gutter så hadde det vært veldig morsomt om det kom en jente liksom :p men han har jo ingen fra før han heller, så vi får vente i spenning å se :D

Ja er fort gjort det :p Stikket 2 til 4 år, han blir 3 år. Har også strikket i babyull for at det ikke skal bli for varmt å bruke den nå og evt fremover :) stikket til en 4 mnd gammel baby nå i jula som var, å det gikk kun på øyemål. De har vist ikke oppskrift på den genseren til baby. Men den passet perfekt :)
Er et bud på babyoppskrift her: http://rachel.blogg.no/1408004664_strikkeprodjekt_baby_.html Vurderte den litt, men tenker at det kanskje er ett litt upraktisk plagg til en liten krabat? Men fine er de!

Par dagers pause fra skravletråden, så jeg gidder ikke lese meg opp de 40 sidene på tlf min:p
Hvordan går det med alle? :)

Er stått opp, frukosten er eten opp, og ryddelysta forsvant! Om nokon har sett den - send den i retur er du snill :)

Back
Topp