hørtes deilig ut!! prøver å nyte roen før bursdagen med min noe skravleglade familieJeg skal
slappe av, hvile hodet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hørtes deilig ut!! prøver å nyte roen før bursdagen med min noe skravleglade familieJeg skal
slappe av, hvile hodet![]()
God morgenGod morgon, alle. Her kom vi alle veldig seint i seng i går, så i dag sov mini faktisk heilt til bortimot halv ti. Det er jo fantastiskhåper alle får ein fantastisk dag. Her skal vi nyte sola i Bergen
![]()
Det er deilig det... Det er så mye deilig man kan legge på grillen!Gleder meg til grillet mais med smør og salt![]()
hatt en god natt!?God morgen alle sammen!![]()
Jada blri nok godt etterhvert, når kvalmen og hodepinen er bort.e.hørtes deilig ut!! prøver å nyte roen før bursdagen med min noe skravleglade familie![]()
Strålende sol her også, jeg vil også grille i dag.Er jo strålende sol og blå himmel her i Bergen jaer nydelig! Gleder meg til grilling i dag
![]()
15+2Tror det var uke 18 før jeg var sikker, men hadde merket noen småting før det. Har morkaken foran her, så det kan jo dempe bevegelsene litt. Hvor langt er du nå da?
God morgenGod morgen jenter! Her er formen litt bedre i dag. Fortsatt øm øverst i magen og mot høyre, men bedre. I dag skal vi ut og se hvor langt de er kommet på huset vårt, og sjekke ut lekeplassen i poden sin nye barnehagesolen skinner i Bergen!
Ja har igrunn det. La oss rundt ett, mini spiste da - og sov frem til jeh vekket henne 05:30 for ny bleie og mat. Så soving skal jeg ikke klage påhatt en god natt!?
Sovet på magen hver natt siden fødsel - ingen problemNei nei nei, ikke si det, jeg VIL ligge på magen!!!! Jaja, får vel bli som det blirIngen tegn til fødsel. Men min nedtelling har flere småpunkter:
- tre dager til termin
- ti dager til første overtidskontroll
- seksten dager til 42+0 hvor ungen skal ut, okke som!
Er ikke helt optimistisk til å føde til termin som du ser![]()
huff.. hodepine er ikke noe morro.. håper det går over snart!Jada blri nok godt etterhvert, når kvalmen og hodepinen er bort.e.
så deilig!Ja har igrunn det. La oss rundt ett, mini spiste da - og sov frem til jeh vekket henne 05:30 for ny bleie og mat. Så soving skal jeg ikke klage påvi ligger i sengen ennå
![]()
Det takker jeg gjerne ja tilTipper han kommer dagen etter terminhihi
Har tenkt tanken med puteoppbyggning, men kan jo være det ødelegger komforten. Det skal testes hvertfallGod morgenÅ jeg husker det var det første jeg skulle gjøre etter fødselen! Gjorde det første natta på sykehushotellet
Det var såå uvant at jeg måtte øve meg på å ligge på magen igjen
Hvis puppene blir i veien så legg en pute mellom magen og senga for å få lik høyde
I dag skal vi i barnebursdagHar stikket skappelen genser i gave, så er spent på reaksjonen til mor
![]()
Med halvkranglete unger går det litt fort i svingene her, så glemte å kommentere det i sisteI dag skal vi i barnebursdagHar stikket skappelen genser i gave, så er spent på reaksjonen til mor
![]()
Det forstår jeg at du gjør... Syntes det jeg å før vi skulle på første ULOppdatering kommer vet dunei heldigvis ikke, jeg teller jo dagene så syns det går veldig seint :/
![]()
Har heldigvis vært på tidlig ul da så alt så fint og flott ut, men jeg er sååå spent på kjønnetDet forstår jeg at du gjør... Syntes det jeg å før vi skulle på første UL![]()
Her kom vi tidlig i seng, og eldstemann (som ofte står opp før solen skinner!) sov helt til halv åtte. Det er luksus detGod morgon, alle. Her kom vi alle veldig seint i seng i går, så i dag sov mini faktisk heilt til bortimot halv ti. Det er jo fantastiskhåper alle får ein fantastisk dag. Her skal vi nyte sola i Bergen
![]()
Jeg syns det var behagelig, var bare en kort periode for å vende meg til følelsen av å ligge på magen igjenHar tenkt tanken med puteoppbyggning, men kan jo være det ødelegger komforten. Det skal testes hvertfall![]()
Ja skjønner det, har du noen fra før?Har heldigvis vært på tidlig ul da så alt så fint og flott ut, men jeg er sååå spent på kjønnet![]()
![]()