Felles skravle 2015

Bettan (?) Var nettopp (jeg er SYKT dårlig på navn, så kommer hun som har den cinderella sangen også mener jeg. Flaut hvor dårlig jeg husker navn altså!! Erlend Bratland har vært med, men vet ikke om han er så kjent lengre han er jo her fra Haugesund så alle vet liksom hvem han er her da :p
Haha, høres akkurat ut som meg. Men eg veit faktisk kven Erlend Bratland er. Trur eg :) meiner han er ganske flink:)
Samme her.. kjenner ansiktene kanskje, men aner ikke hva de heter.. og ser jeg noen på gata kan man vedde på at jeg ikke kjenner de igjen :-P

Ja det er han :) han vant norske talenter for evigheter siden, hadde mange knalske farger på håret da og ble kjempe kjent for sangen lost bla. Så var han stille frem til nå ;)
Ahh, Lost huskar eg:D Hehe. Fekk den på hjernen no:p

Årh Dumme meg!!!! Hører dører som smeller og i hodet mitt er det terrasse døren nede på soverommet vårt, samboeren husker jo selvfølgelig ikke om han har låst den. Og pinglete som jeg er tørr jeg ikke å sjekke! :/ å så må jeg tisse -.- da må jeg jo ned. *manner meg opp* håper bare det er naboen som smeller med døren -.-

Årh Dumme meg!!!! Hører dører som smeller og i hodet mitt er det terrasse døren nede på soverommet vårt, samboeren husker jo selvfølgelig ikke om han har låst den. Og pinglete som jeg er tørr jeg ikke å sjekke! :/ å så må jeg tisse -.- da må jeg jo ned. *manner meg opp* håper bare det er naboen som smeller med døren -.-
Eg føler med deg! Hadde ikkje turt sjølv:p

Oppdatering kl 18:24

1. Beckymams 1.340
2. Kengu 1.312
4. lizzed 1.114
5. Babydilla123 1.077
6. m&m mini 1.074
7. Mirell 1.045
9. Lady_Z 958
11. Sara 795
15. ALN89 769
17. Hope91 724
20. olivia90 657
22. EJ 605
24. Lilleblomst_15 587
25. Musemor med to små og en i magen 558
26. Jump 526

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 677 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 19 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Se der ja :) takk for oppdatering :)

Uff... Det er ikke gøy :( håper det gikk bra og at du kom deg på do :)

Back
Topp