Felles skravle 2015

Her har vi GÅTT til byen (et par km hver vei) og spist lunsj.. måtte stoppe mye og gå sakte, men kom meg frem og tilbake :-D sofa og 5mil her!
Det hadde aldri jeg orket.
Satt ute på en benk i 1,5 time og så på frøkna leke og ble utslitt av det :p
Så måtte vi gå inn siden jeg ble kald da jeg ikke klarer å lukke jakken min lenger

Det hadde aldri jeg orket.
Satt ute på en benk i 1,5 time og så på frøkna leke og ble utslitt av det :p
Så måtte vi gå inn siden jeg ble kald da jeg ikke klarer å lukke jakken min lenger
Heldigvis har bekkenet stabilisert seg etter at lillegutt la seg godt ned i bekkenet, så kan gå i rolig tempo :-) men ble litt for langt kjente jeg.. mye kynnere og stikkende smerter på tur hjem.. men deilig med sol altså! :-D

Hoi hoi som dere skravler. Men så har ikke jeg vært inne på noen dager nå. Hvordan går det med dere? Her har vi fått flyttet alle sakene våre over til ny huset. Så her er det kaos :D

Heldigvis har bekkenet stabilisert seg etter at lillegutt la seg godt ned i bekkenet, så kan gå i rolig tempo :) men ble litt for langt kjente jeg.. mye kynnere og stikkende smerter på tur hjem.. men deilig med sol altså! :-D
Jeg klarer også å bevege meg litt mer enn tidligere nå, heldigvis.
Spesielt siden jeg ikke lenger kan bruke krykkene på grunn av hevelsene i fingrene som gjør dem vonde.
Men begynne å gå et par kilometer er uaktuelt

ImageUploadedByBV Forum1426344620.370629.jpg
Koser meg med snuppa på kafé mens vi venter på mannen. Hvert i bursdag og deilig å lande litt

Hoi hoi som dere skravler. Men så har ikke jeg vært inne på noen dager nå. Hvordan går det med dere? Her har vi fått flyttet alle sakene våre over til ny huset. Så her er det kaos :D
Går vel som vanlig her! Så deilig å få flyttet alt.. det er det bare å pakke ut igjen :-D

Så deilg å få flyttet over alt da , kaos er det nok en stund fremover:)

Jeg klarer også å bevege meg litt mer enn tidligere nå, heldigvis.
Spesielt siden jeg ikke lenger kan bruke krykkene på grunn av hevelsene i fingrene som gjør dem vonde.
Men begynne å gå et par kilometer er uaktuelt
Men så har du også vært dårligere enn meg.. men godt det har bedret seg litt da :-)

Heldigvis har bekkenet stabilisert seg etter at lillegutt la seg godt ned i bekkenet, så kan gå i rolig tempo :-) men ble litt for langt kjente jeg.. mye kynnere og stikkende smerter på tur hjem.. men deilig med sol altså! :-D
Her tror jeg det er motsatt. Tror kanskje magen endelig har sunket litt og nå har mitt bekken begynt å klage :P

Nei nå mister jeg visst snart 2plassen min, steike som Rnja har skravlet da. Hun lå over 200 innlegg bak for to dager siden.

Back
Topp