ÅrhHan ble litt for vågal og frittalende for NRK til slutt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅrhHan ble litt for vågal og frittalende for NRK til slutt.
Sunnmøre, og mamma sjekka ørskogfjellet for et par dager siden, det er snø der sier hun.Ahkrysser fingrene for det da
hvor i landet bor du?
![]()
Så deilig daGod morgenher sto vi opp nå. Og i dag får vi besøk. Sol og fint vær. Blir nok en trilletur og
![]()
Ah, der er jeg ikke til mye hjelp :/Sunnmøre, og mamma sjekka ørskogfjellet for et par dager siden, det er snø der sier hun.
Det blir ski i morgen, vi med våre to, min bror med sine to, og mine foreldre. Unger fra tre til seks, som ikke har gått mye før så de går neppe langt, men vi skal kose oss.
Vi er tilbake fra handling av både ski, pølser og kakao, tid for lunsj før far og barn går en tur på fotballbana og beveger seg litt.God morgenher sto vi opp nå. Og i dag får vi besøk. Sol og fint vær. Blir nok en trilletur og
![]()
Var veldig skralt der da vi kjørte over for et par uker siden, men er sikkert snø i skiløypeneSunnmøre, og mamma sjekka ørskogfjellet for et par dager siden, det er snø der sier hun.
Det blir ski i morgen, vi med våre to, min bror med sine to, og mine foreldre. Unger fra tre til seks, som ikke har gått mye før så de går neppe langt, men vi skal kose oss.
Jeg tror det kom noe for ikke så lenge siden. Men vet ikke. Får stole på mamma, de prøvekjørte en bil så de kjørte opp på fjelletVar veldig skralt der da vi kjørte over for et par uker siden, men er sikkert snø i skiløypenedeilig med ski i finværet!
Jeg tror det kom noe for ikke så lenge siden. Men vet ikke. Får stole på mamma, de prøvekjørte en bil så de kjørte opp på fjellet
Ja, håper det.det går nok helt fint
høres iaf herlig ut!
Ønsket meg en big shot maskin sist år til bursdagen.. den er brukt alt for lite ift. hva den har kostet. Så kjekt om man kan lage noe litt mer personligt enn noe bestilt på fotobutikken, og jeg får brukt denne gaven minÅ så kjekt å ha det klartJeg prøvde meg litt på scrapping for en stund siden, men det ble liksom med noen til og fra lapper til jul
får se om jeg kan bli flinkere, det er jo så mye fint å lage
![]()
Den har jeg aldri hørt om, men sjekket opp på youtube og den så jo kjempe kjekk utØnsket meg en big shot maskin sist år til bursdagen.. den er brukt alt for lite ift. hva den har kostet. Så kjekt om man kan lage noe litt mer personligt enn noe bestilt på fotobutikken, og jeg får brukt denne gaven min![]()
TjaDen har jeg aldri hørt om, men sjekket opp på youtube og den så jo kjempe kjekk utblir nok noen kjempe fine invitasjoner ♡
![]()
Det blir nok kjempe fintTjaVar innom panduro og man kan jo lage veldig fine kort uten noe ekstrautstyr også.
Men har nå bestilt sånn at jeg kan stanse ut kort som dette, hvor den firkanten i midten flipper når man åpner kortet
![]()
Hr ikke bursdag i dag men skal feireKan være jeg blander. Og kan være du har skrevet det senere i tråden (som jeg ikke har kommet til ennå). Men har du ikke bursdag i dag? Isåfall, GRATULERERHvis ikke, jammen så håper jeg du uansett får en god dag
![]()
Håper det blir en god fest daHuset er ryddet og vasket, alt er handlet inn så da er jeg klar jeg.![]()

Kjempeflink! Da er det avslapping før folket kommer?Huset er ryddet og vasket, alt er handlet inn så da er jeg klar jeg.![]()
Flink du har vært.Huset er ryddet og vasket, alt er handlet inn så da er jeg klar jeg.![]()
En gang i mellom er det veldig deilig å ikke gjøre noen ting daFlink du har vært.
Jeg har ikke gjort noe i dag, jeg![]()