Helårsyr kanskjeGuri, så happy dere er da
Er det våryre snupper her?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helårsyr kanskjeGuri, så happy dere er da
Var det bra? Vi har ikke vært der før, men ville prøve noe nyttPå moldebadet har jeg vært engang
Sol og plussgrader gjør noe med humøretGuri, så happy dere er da
Var helt greit i grunnVar det bra? Vi har ikke vært der før, men ville prøve noe nytt![]()
Boblebad og velværebad er det jeg er gira påVar helt greit i grunn![]()
Boblebad og velværebad er det jeg er gira på![]()
Ha en flott helg du ogsåInnom og ønsker dere alle flotte medlemmer en god helg.![]()
Så koseligSkal på moldebadet også på EgonMannen har bursdag tirsdag så jeg og han feirer på forhånd
![]()
Haha...ja, hvorfor ikkeHelårsyr kanskje![]()
Det gjør det virkeligSol og plussgrader gjør noe med humøret![]()
Ja det må jeg si var bra kvalitetsvare...Sånn lyslykt, men så hvelva lyset som sto innom og da knuste hele dritten..
I dag klarte jeg å GLEMME potetsalat på butikken... og det må jeg egentlig ha. Men ble salat og ris da![]()
Noe så veldig også det, de er jo ikke akkurat billige..Ja det må jeg si var bra kvalitetsvare...![]()
Ja når det er så dyrt bør du få med en ekstra ting etter du har fått ny også..Noe så veldig også det, de er jo ikke akkurat billige..
MMå skravle med deg selv da vet duKengu!!! Er jo ikke noe vits i å skravle her når jeg er alene?!![]()
Det skulle tatt seg utMMå skravle med deg selv da vet du![]()