Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
TakkSå mye fint strikket tøy dere har![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå mye fint strikket tøy dere har![]()

Den har Liana åI dag er mini 2 uker gammel. Huff tiden flyr. Men tror nok det er greit tiden går litt fort også. Om ikke mange ukene skal han lære å smile, han kommer til å være mer sosial. Forhåpentligvis får han en døgnrytme som ikke varierer fra dag til dag. Men han kommer aldri til å være like liten igjen. 50 klærne begynner å passe bedre. Han var 49 cm når han ble født men følte da at han svømte i alle klærne sine. No har vi hatt lite klær i 50 og brukt en del 56 klær som han nesten druknet i. Det ble litt unødvendig å kjøpe inn mye klær som bare passer et par uker. Har ikke så mye i 56 heller, men tror jeg hat nok. Skulle det bli mindre enn vi trenger har vi plenty plagg i Str 62. Vi har faktisk ikke kjøpt et eneste plagg nytt til han. Det er jo litt kjedelig, men spart masse penger på det. Kjøpte 2 boss sekker med klær Str 50-72 (1000 kr det vi har brukt på klær)Så kom svigermor med 3 boss sekker med klær fra 50-92 og til slutt kom min bror med en boss sekk med klær 50-92 som han fikk fra en kamerat. Tror vi har så masse plagg i 62-82 at jeg er litt redd vi ikke får brukt alt. Vi slipper å vaske klær så ofte ihvertfall!!! I går fikk vi hentelapp i postkassen. Vi ante ikke ka det var. Vi hentet den i dag. Tanten og onkelen til samboer hadde sendt den, en vogn leke og en type babygym.
Vis vedlegget 107610
Er du fornøyd med den?Den har Liana å
Yes. Liana liker den veldig godt. Var når hun fikk den hun begynte å like å ligge på magen. E jo det den e til, sånn at de har støtte til å ligge på magenEr du fornøyd med den?
Får håpe Pål vil like den og da. Men er nok en stund til den er interessantYes. Liana liker den veldig godt. Var når hun fikk den hun begynte å like å ligge på magen. E jo det den e til, sånn at de har støtte til å ligge på magen
Så bra med alt som er i boksNo har vi funnet dåpsdato til lille Pål. Fant datoer i forgås. Min far sjekket lokale i går som vi fikk i boks. Da ønsket jeg dåpsdatoen etterpå. I dag fikk Vi svarpga ferie så var det kun den helgen som egentlig var interessant
så blir dåp første helg i juni. Da er han 3 mnd og 12 dager så ca 3,5 mnd. Hadde vi ventet til etter ferien ville det blitt mye styr og veldig sent. Så no kan vi fortsette planleggingen. Har ca en gjesteliste klart. Over 50 navn på den! Er som regel alltid noen som ikke kan komme. Har familie på østlandet ikke sikkert de får anledning til å komme blant annet, men lov å håpe. Ellers har vi tenkt å lage det meste til selv. Lage et koldtbord men gjøre det litt som frokostbuffeene på hotellene. Ha masse pålegg og noen varmretter. Kaker har jeg liksom tenkt at jeg kan spørre rundt om gjestene kan bake noen kaker. Da blir det litt mindre å tenke på når tiden kommer. Må liksom bare få bestilt selve dåpskaken. Kjenner en som er veldig flink å bake kake som er konditor men hun har flyttet til England så det er litt kjedelig
Ellers håper vi å få kjøpt inn litt etter litt frem til dåp og så gjerne fryse ned
Ja er greit med det som er gjortSå bra med alt som er i boksvi kommer nok sikkert også til å ha dåp rundt da....
men kan liksom ikke begynne planlegge ordentlig før lille kommer ut
![]()

Så mye dere har fått. Kjempe koseligt.I dag er mini 2 uker gammel. Huff tiden flyr. Men tror nok det er greit tiden går litt fort også. Om ikke mange ukene skal han lære å smile, han kommer til å være mer sosial. Forhåpentligvis får han en døgnrytme som ikke varierer fra dag til dag. Men han kommer aldri til å være like liten igjen. 50 klærne begynner å passe bedre. Han var 49 cm når han ble født men følte da at han svømte i alle klærne sine. No har vi hatt lite klær i 50 og brukt en del 56 klær som han nesten druknet i. Det ble litt unødvendig å kjøpe inn mye klær som bare passer et par uker. Har ikke så mye i 56 heller, men tror jeg hat nok. Skulle det bli mindre enn vi trenger har vi plenty plagg i Str 62. Vi har faktisk ikke kjøpt et eneste plagg nytt til han. Det er jo litt kjedelig, men spart masse penger på det. Kjøpte 2 boss sekker med klær Str 50-72 (1000 kr det vi har brukt på klær)Så kom svigermor med 3 boss sekker med klær fra 50-92 og til slutt kom min bror med en boss sekk med klær 50-92 som han fikk fra en kamerat. Tror vi har så masse plagg i 62-82 at jeg er litt redd vi ikke får brukt alt. Vi slipper å vaske klær så ofte ihvertfall!!! I går fikk vi hentelapp i postkassen. Vi ante ikke ka det var. Vi hentet den i dag. Tanten og onkelen til samboer hadde sendt den, en vogn leke og en type babygym.
Vis vedlegget 107610
Så flott at dåpsdatoen er i boks.No har vi funnet dåpsdato til lille Pål. Fant datoer i forgås. Min far sjekket lokale i går som vi fikk i boks. Da ønsket jeg dåpsdatoen etterpå. I dag fikk Vi svarpga ferie så var det kun den helgen som egentlig var interessant
så blir dåp første helg i juni. Da er han 3 mnd og 12 dager så ca 3,5 mnd. Hadde vi ventet til etter ferien ville det blitt mye styr og veldig sent. Så no kan vi fortsette planleggingen. Har ca en gjesteliste klart. Over 50 navn på den! Er som regel alltid noen som ikke kan komme. Har familie på østlandet ikke sikkert de får anledning til å komme blant annet, men lov å håpe. Ellers har vi tenkt å lage det meste til selv. Lage et koldtbord men gjøre det litt som frokostbuffeene på hotellene. Ha masse pålegg og noen varmretter. Kaker har jeg liksom tenkt at jeg kan spørre rundt om gjestene kan bake noen kaker. Da blir det litt mindre å tenke på når tiden kommer. Må liksom bare få bestilt selve dåpskaken. Kjenner en som er veldig flink å bake kake som er konditor men hun har flyttet til England så det er litt kjedelig
Ellers håper vi å få kjøpt inn litt etter litt frem til dåp og så gjerne fryse ned
Ja vi har fått mye. Stor sannsynlighet at vi ikke trenger å vaske babyklær så ofte når han kommer opp i 62. Vi kunne liksom kjøpt 50-56 men hva er poenget når de bare varer et par uker? Går mye i litt for store klærSå mye dere har fått. Kjempe koseligt.Han kommer i allefall ikke til å gå tom for klær nei
![]()
her ble lokale sjekket først før vi søkte dåpsdato. Skal ha feiringen på jobben til min far stor bedrift så stor kantine. Blir leid ut i helgene av de som jobber derS
Så flott at dåpsdatoen er i boks.Vi ventet på svar vedr lokale, men tror ikke at det er ledig pga konffirmasjon, men er lov å håpe