Fødsel sikkert;-)like før hva?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fødsel sikkert;-)like før hva?![]()
Ta å slapp av duDa ligger jeg utslitt på sofaen etter en liten tur ut for å få skiftet dekk på bilen (punktert), en 20 min tur i skogen med vofsen og en tur på matbutikken.. :-( og jeg som egentlig skal rydde og støvsuge idag da! :-/
ååh, neeei haaha. Det er ikke før oktober!Fødsel sikkert;-)
Hihi.. så gøy! Har du ofte bursdag i påsken?Ta å slapp av duMan kan ikke alltid gjøre alt man vil! <3
Ser du har termin på bursdagen min forresten, hihimorro!
Det aner jeg faktisk ikke.. Aldri tenkt over det :OHihi.. så gøy! Har du ofte bursdag i påsken?
Tenkte meg det.. er ikke livmora som strekker seg man kjenner mest på slutten.. mer nedpress, kynnere og stikkende smerterååh, neeei haaha. Det er ikke før oktober!![]()
Oi, tenk- gutten din fødes 20 år etter jeg er født. Gud, jeg følte meg gammel nå!!!Hihi.. så gøy! Har du ofte bursdag i påsken?
jaaTenkte meg det.. er ikke livmora som strekker seg man kjenner mest på slutten.. mer nedpress, kynnere og stikkende smerter![]()
Hehe.. okei.. mamma har bursdag 16. April og da jeg var liten hadde hun en gang bursdag i påsken.. og etter det trodde jeg at hun alltid hadde det (selv om den sjeldent er så sein) så jeg tegnet alltid påskekyllinger på bursdagskortet hennesDet aner jeg faktisk ikke.. Aldri tenkt over det :O
Jeg hadde også tidlig låsninger i bekkenet, men var hos MT ganske tidlig og fikk ordnet det.. så tross smerter av og på hele veien, har det i alle fall ikke blitt helt forferdelig.. bare å ta hensyn tidlig!!!jaaHar mye ligaments(sånn det skrives) smerter nå, og muligens påbegynnende bekkenlåsning, og er bare 11+0..... Hvor skal dette ende
![]()
Får nevne det på neste ul(8 april) så kanskje hun kan sende en henvisning til noenJeg hadde også tidlig låsninger i bekkenet, men var hos MT ganske tidlig og fikk ordnet det.. så tross smerter av og på hele veien, har det i alle fall ikke blitt helt forferdelig.. bare å ta hensyn tidlig!!!
Gammel??? Jeg er 8 år eldre enn degOi, tenk- gutten din fødes 20 år etter jeg er født. Gud, jeg følte meg gammel nå!!!
Hvis du har en manuellterapeut (fysio med master) i nærheten trenger du ikke henvisning siden de kan skrive den selv. Hvis de har avtale med kommunen får du gratis behandlingFår nevne det på neste ul(8 april) så kanskje hun kan sende en henvisning til noen![]()
Hos fastlegen på mandagBra.
Neste oppfølging?
Haha, uansett!!Gammel??? Jeg er 8 år eldre enn deg![]()
Nei så kjipt! Men liker at du selv kan skifte dekk, vi er en utdøende rase.. Eller, det er hvertfall mange jenter på min alder som ikke kan selv. Der er det pappa/kjæreste eller verksted som fikser dekkskifte.Da ligger jeg utslitt på sofaen etter en liten tur ut for å få skiftet dekk på bilen (punktert), en 20 min tur i skogen med vofsen og en tur på matbutikken.. :-( og jeg som egentlig skal rydde og støvsuge idag da! :-/
får lete da, kan ikke ringe å høre heller........ Jeg jobber i kommunen, heheh. Kan ikke røpe noe endaHvis du har en manuellterapeut (fysio med master) i nærheten trenger du ikke henvisning siden de kan skrive den selv. Hvis de har avtale med kommunen får du gratis behandlingDet står lister over private fysioer som har avtale med kommunen på kommunens hjemmesider
Men kun manuellterapeuter som ikke trenger henvisning - andre fysioer må ha
Men nå venter du jo barn! En helt fantastisk omveltning i livet (har jeg hørt) og neste del av livet blir bare bedre! Masse å se frem til :-DHaha, uansett!!
Jeg er snart ikke tenåring lenger, men i tjue-årene. Wæh, livet går for foort, jeg var jo nettopp 14![]()
Eller så kan du snu på det.Haha, uansett!!
Jeg er snart ikke tenåring lenger, men i tjue-årene. Wæh, livet går for foort, jeg var jo nettopp 14![]()
Du er veldig, veldig ung. Vesentlig yngre enn de fleste her.Haha, uansett!!