Det skjønner jeg...er jo drepen!!TakkSKAL klare det til slutt, men kjenner jeg trenger en pause fra all temping, el-testing og "pliktsex" nå
![]()
Sikker på det ordner seg for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg...er jo drepen!!TakkSKAL klare det til slutt, men kjenner jeg trenger en pause fra all temping, el-testing og "pliktsex" nå
![]()
Bra du er sikker hvetfallDet skjønner jeg...er jo drepen!!
Sikker på det ordner seg for deg![]()
De er knallgode de knutene, skikkelig herlig deig å jobbe med blir det også![]()
Jeg var sengeliggende hele svangerskapet og mistet det som var av muskler. Har vært flink til å gå med det hjelper ikke nok. Skal være hjemme en stund til, men vil være rustet opp til å begynne å jobbe.
Noen må jo ha troenBra du er sikker hvetfall![]()
ja du gjorde et ja, tenkte meg det ja.Å nei!!!jeg trengte jo så sårt denne jobben!!
Den her kan du ikke redde deg fra altså.!Æsj...var jo ikke meningen du skulle lese det
Men jeg bare tullet!*plystre, plystre*
Ja det synes jeg også i grunn. Få alle hit inn igjen.
Ja, burde brukt denne mer så definitivt![]()
Det er jo dette som er skravletråden![]()
Ser ikke sånn ut dessverre.Håper alle skjønner det snart![]()
Filler'nDen her kan du ikke redde deg fra altså.!
Hvordan skal jeg nå skaffe mat til barna???ja du gjorde et ja, tenkte meg det ja.
sett deg ut på gataHvordan skal jeg nå skaffe mat til barna???![]()
Ser ikke sånn ut dessverre.
Blir jo pent nødt til det....sett deg ut på gata
Ja den er nydeligÅ så utrolig skjønt, heldigr deg
KjedeligÆsj ! Kom nettop hjem og ut av dusjen, og akkurat lagt meg på sofaen også kom jeg på at jeg glemte ladern hos mamma -.- så må dra å hente den igjen![]()
Ja 10-15 med bilKjedelig
Bor hun langt unna??
Nei ser ut som alle skravler i topp 100 tråden.Nei, det gjør ikke det
Sånn går det når du ikke gjør jobben din vet du.Blir jo pent nødt til det....får finne meg et gatehjørne og en tom kaffekopp....