Hvilken vogn har dere?:)

Har brio happy duo. Kjempefornøyd, enkel å bruke, vogna er ikke tung og deg er lufthjul på den. Stor og romslig bag. Ligger godt nedi den :)

Brio go :) liten, lett å trille. Tar ikke stor plass i bagasje. God demping. God plass til baby selv om vognen er liten. Gleder meg til å begynne å bruke den :)

Simo Kombi. Litt tung og klumpete men helt super til vårt bruk

Har brio happy duo. Kjempefornøyd, enkel å bruke, vogna er ikke tung og deg er lufthjul på den. Stor og romslig bag. Ligger godt nedi den :)
Så bra :D

Brio go :) liten, lett å trille. Tar ikke stor plass i bagasje. God demping. God plass til baby selv om vognen er liten. Gleder meg til å begynne å bruke den :)
Kjempe fin! Eneste er at små hjul ikkr er no for meg :D

Simo Kombi. Litt tung og klumpete men helt super til vårt bruk
:D

Har også denne, og er veldig fornøyd!
Vi har ikke lufthjul, men tror ikke det hadde passet alle steder vi ferdes med vognen med fare for punktering.

Så bra :D

Kjempe fin! Eneste er at små hjul ikkr er no for meg :D

:D
Du kan bytte ut julene foran med det de kaller countryhjul :) koster 900kr for de tror jeg. Da får du like store jul foran som bak :)

Enmaljunga Edge duo etter nr 1 og er kjempe fornøyd selv om den er litt tung :) vogna er nesten like fin i dag som da jeg kjøpte den for sju år siden :)

Har også denne, og er veldig fornøyd!
Vi har ikke lufthjul, men tror ikke det hadde passet alle steder vi ferdes med vognen med fare for punktering.
Jeg hadde plasthjul på vogna til storesøster her, den var jeg så forbanna på iblant .. Så nå måtte jeg ha lufthjul, kjempefornøyd :)

Har en basson etter første som blir brukt som sovevogn i barnehagen.
Hjemme har vi en babyjogger city elite.
Begge er lette og gode å trille. :)

Vi har emmaljunga Edge og Mb urban jungle. Har ikke bag til Mb, men skal kjøpe det før fødselen. Greit å bruke som kjøpesentervogn og reisevogn :)

Simo duo - stor og tung, men også stor og stødig :-)

Simo Duo! Perfekt for barn å sove i og suveren på all føre.

Back
Topp