Hvilken vogn har dere?:)

Har kjøpt oss emmaljunga mondial duo i leatherette svart/grå :)

Den ble anbefalt for oss mtp vær og vind :) virker romslig og god! :)

Emmaljunga city cross. God å trille på alle underlag, lun og god bag. Tar litt mye plass i bilen

Har simo kombi, emmaljunga og MB, elsker vogna. God å trille, lun og god vuggefunksjon.

Har simo kombi, emmaljunga og MB, elsker vogna. Liker simo best for den er god å trille, lun og god vuggefunksjon. Men veldig fornøyd med de to andre også.

BabyActive Ballerina bagvogn og Babyjogger City Versa som "lettvogn" når hun ble større. :)

Veldig fornøyd med BabyActive som et rimeligere alternativ til Emmaljunga dersom man ikke vil (eller kan) bruke 10.000 på vogn.

Har en basson etter første som blir brukt som sovevogn i barnehagen.
Hjemme har vi en babyjogger city elite.
Begge er lette og gode å trille. :)
akkurat samme som oss, basson og city elite! bare at vi arvet basson-vogna:)

Vi har emmaljunga edge duo med 2 understell, babyjogger city mini og basson. Emmaljunga er favoritten min.

Emmaljunga egde duo. Tar plass i bilen men det går bra ;) god vogn å trille og lille ligger godt i bagen :-)

Noen med tfk erfaring? Føler flest har emmaljunga. Vurderer tfk. Vi har hund så vil ha plass til vogn og bur. Vi kommer til å gå endel turer i litt skogsveiterreng. ☺️ erfaringer?

Noen med tfk erfaring? Føler flest har emmaljunga. Vurderer tfk. Vi har hund så vil ha plass til vogn og bur. Vi kommer til å gå endel turer i litt skogsveiterreng. ☺️ erfaringer?

Her var jeg den eneste i barselgruppa som ikkje har Emmaljunga :D Synes Emmaljunga har de fineste bagvognene, men når man går over til sportsdelen syns eg ikkje dei er fine lengre :P Tfk er røffere og ikkje like estetisk pen å se på, men den er utrolig god (synes vi)! Eg går lange turer hver dag, og ville derfor ha en vogn som var lett pg god å trille i alle slags terreng. Funker like bra i mark og skog, som på asfalt :) Er veldig glad for at vi valgte denne vogna, da den tilfredsstiller våre behov :) Anbefaler multi-x bagen om du går for Tfk, da den er genial!

Her var jeg den eneste i barselgruppa som ikkje har Emmaljunga :D Synes Emmaljunga har de fineste bagvognene, men når man går over til sportsdelen syns eg ikkje dei er fine lengre :P Tfk er røffere og ikkje like estetisk pen å se på, men den er utrolig god (synes vi)! Eg går lange turer hver dag, og ville derfor ha en vogn som var lett pg god å trille i alle slags terreng. Funker like bra i mark og skog, som på asfalt :) Er veldig glad for at vi valgte denne vogna, da den tilfredsstiller våre behov :) Anbefaler multi-x bagen om du går for Tfk, da den er genial!
Er veldig enig med deg i det!
Hvordan er multi x baggen inni? Liker når det er trekt med for inni, da det luner mer ☺️

Har kjøpt Simon Duo, ikke fått brukt den ennå da, men er fornøyd med kjøpet så langt :P syns ikke den virker tung eller noe, men har som sagt ikke fått testet den ut med "full last".

TFK joggster twist, babyjogger city mini gt og babyzen yoyo. Kjempefornøyd med alle til hvert sitt bruk!

TFK er en super hverdagsvogn. God plass, god å trille, lun i sportsdelen og håndbrems. Mini gt'en ligger i bilen og brukes på shopping og på reise. God trillekomfort og blir liten sammenlagt. Babyzen yoyo er genial på reise, får plass i hattehylla på flyet:)

Back
Topp