Hvilken vogn har dere?:)

Er veldig enig med deg i det!
Hvordan er multi x baggen inni? Liker når det er trekt med for inni, da det luner mer ☺️

Den er ikkje trekt med stoff inni slik som den vanlige bagen, så da må du enten kjøpe den eller få sydd til slik lining. Har faktisk sett enkelte som har fått sydd slik til å feste på inni. Vi har brukt bagen siden juni ifjor, og for oss har dt funket fint uten. Nå har vi jo vinterpose inni også, så da savner vi det ikkje. Men eg forstår ka du mener :) Funksjonene til multi-x bagen har vært veldig fine å ha etter at vesla ble 5-6 mnd. og ønsket å se mer av verden :)

Den er ikkje trekt med stoff inni slik som den vanlige bagen, så da må du enten kjøpe den eller få sydd til slik lining. Har faktisk sett enkelte som har fått sydd slik til å feste på inni. Vi har brukt bagen siden juni ifjor, og for oss har dt funket fint uten. Nå har vi jo vinterpose inni også, så da savner vi det ikkje. Men eg forstår ka du mener :) Funksjonene til multi-x bagen har vært veldig fine å ha etter at vesla ble 5-6 mnd. og ønsket å se mer av verden :)

Glemte å si at håndbremsen er noe av det beste med hele vogna. Spesielt om man liker å gå i ulendt terreng! :D

Har Tako Mille og elsker den :) ganske lik emmaljunga, men lettere og mye mye billigere :)

Hadde jeg valgt MIN drømme vogn hadde d blitt den nye Emmaljunga City cross... med bag og sportsdel, Elsker de vognene! men pga øknomi så kjøpte vi en Brio Happy på salg :) Og vi blir nok fornøyde, for liker godt den vognen også! (har hatt den før så vet den funker til vårt behov) :)

Kjøpte en brukt Mountain Buggy Urban Jungle, og er veldig fornøyd med den! Eneste jeg har å utsette på den er at bagen er litt for liten, og den er pittelitt stor sammenlagt, i hvert fall med bag. Blir litt trangt med hundebur og vogn i vår Ford Focus, men så er jo det en ganske kompakt bil også. Ellers er den fantastisk å trille. Har også en Chicco Urban på vei i posten. Ville ha en ekstra vogn som tar litt mindre plass sammenlagt, der jeg kan ha mini sittende mot meg. Har aldri sette vognen i virkeligheten da, så er spent på om den passer :D

Så nettopp i babyshops kundeavis at du kan vinne en emmaljungavogn der :)

Vi har en Brio smile og en Emmaljunga Scooter S.
Skal ha en Emmaljunga Edge med duo s understell til minstemann, samt en søskenvogn (muligens MBduet).

Jah :p

Bestemte meg tidlig for en Mountain buggy Urban jungle. Ville ha en med tre hjul. Jobber i barnehage, på småbarnsavd og har alltid likt den. Syns den ser veldig bra ut med sportsdelen, vogna er god og enkel å manøvrere, perfekt i byen med vær og hindringer i veien. Vogna er superenkel å legge sammen og sette opp, man kan låse det fremste hjulet om man vil. Vogna tar ikke stor plass i bilen heller. Liker også bagdelen godt, noen sier den er liten, men det er derfor jeg syns vogna ser bra ut. Mini virker å trives godt i den også! ;) Anbefales!

Brio happy duo :) veldig fornøyd. Eneste er at jeg syns den er litt lav. Hun ligger litt langt nede syns jeg men ellers veldig fornøyd!

TFK Joggster III.

Fordeler: Håndbrems, svingbart forhjul, store hjul (16") som gjør at den triller utrolig lett.
Ulemper: Det svingbare forhjulet er dobbelt, så det hekter seg fort opp i grus/kanter. Kurven under er udugelig, får ikke lagt noe som helst der.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med den.

Jeg skal ha Emmaljunga nitro med citybag når spiren sitter :) Baggen er ikke den største, men jeg er avhengig av en lett og enkel vogn til både buss, tog, bil og fly.

Har igrunn lyst på Stokke crusi, men liker ikke sittedelen - kun baggen. Så da er den igrunn utelukket :P

Tenker å ha quinny zapp understell til babysetet for kortere turer og reise det jeg ikke kan/vil ha med vogn. Men vi får se på behov og ikke minst årstid ;) Og hvor vi bor.

Eventuelt kanskje babyzen yoyo - høres jo fantastisk ut på reise :)

Jeg gikk for den relativt ukjente (og relativt ny på markedet) Bumbleride Indie 4.

Har Bugaboo donkey :)

Har hatt simo kombi, brio sing, titanium breeze, mountain buggy duet og emmaljunga city cross :)

Skal no kjøpe en bugaboo bee og på sikt blir d kansje en mountain buggy urban når elste begynner i bhg til høsten ;)

Jeg har emmaljunga mondial duo, angrer ikke på den :D

Emmaljunga Edge med classic understell, emmaljunga nitro, bumbleride indie og tfk twinner twist duo. De to sistnevnte liker jeg ikke noe særlig siden barna da kun kan sitte forovervendt. Drømmer om en emmaljunga super viking :)

Back
Topp