Seint i seng og tidlig opp. Og jeg sliter ofte med å sove på hotellrom fordi det er så varmt....Var det så slitsomt på tur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seint i seng og tidlig opp. Og jeg sliter ofte med å sove på hotellrom fordi det er så varmt....Var det så slitsomt på tur?
Uffda... Hørtes ikke bra utHatt en slitsom dag, så er ganske slapp og sliten akkurat nå.
Småkvalm og hodet murrer
Først på sykehuset.
Komme meg hjem.
Ser i nyhetene at det har vært en togulykke på den strekningen mannen og frøkna skal ta toget hjem.
Slappe litt av, tilbake til byen, hente, hjem igjen.....
Mye bilkjøring er drepen på min rygg og mitt bekken
Akkurat våknet. Poden har sovet hos mormor, så i natt har jeg sovet godt og litt lengre.God morgen jenter!Ser jeg faller litt bakpå nå
![]()
Hva gjør dere i dag!?
God morgenGod morgen![]()
Hva skjer idag? Krysser både fingre og tær ;-)God morgen
Jeg har satt på en vaskemaskin og dusjet... Rolig morgen.!
Noen som vil krysse fingrene for meg i dag, trenger det![]()
Jeg kan krysseGod morgen
Jeg har satt på en vaskemaskin og dusjet... Rolig morgen.!
Noen som vil krysse fingrene for meg i dag, trenger det![]()
Har du fått i deg no mat da?Blææææ... rolig baby i dagAlt for rolig... *liker ikke*
Ja, akkurat spist meg tre skiver med nugatti.... gir det 15 minutter så prøver jeg dopleren.Har du fått i deg no mat da?
Ja, akkurat spist meg tre skiver med nugatti.... gir det 15 minutter så prøver jeg dopleren.
Håper detjepp.. kommer seg sikkert nå
![]()
Jepp.. men de kommer innimellom.. helt naturlig.. men skal kjenne NOE da..Håper detHater sånne rolige dager!
Vasking er fintDriver på å flytter, så i dag er det vasking som står på planen!![]()
Deilig med litt lengere morninger.Akkurat våknet. Poden har sovet hos mormor, så i natt har jeg sovet godt og litt lengre.
Skal en tur på apoteket og kjøpe urinprøveglass i dagjordmor time i morgen
![]()
Hr du prøvd å drikke noe med sukker i ?Blææææ... rolig baby i dagAlt for rolig... *liker ikke*
Oi, nå ble jeg nyskjerrigVasking er finthaha. Her er det avslapping, besøk hos min farmor. å bursdag til min pappa.
Deilig med litt lengere morninger.
Jeg har hatt en spennende samtale på telefonen i morgen timene![]()
Nei, tenkte spise meg en saftisHr du prøvd å drikke noe med sukker i ?
Takk, ja det er detJeg kan krysseNoe spes. som skjer?
Alle er så hemmelige her i dagTakk, ja det er det![]()
kanskje det er dagen for hemmeligheterAlle er så hemmelige her i dagvil du ikke dele??? *dådyrøyne*