Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Laks går fint! Men vær forsiktig med kveita, hvis den kommer fra fisk over 1 kg.

Så kan man ikke spise kveite i det hele tatt i sushi når man er gravid?
Har spist kveite som er stekt i ovn under graviditeten.
Og når jeg sier "kan man ikke spise" så er det klart at det er en anbefaling og det er ikke dermed sagt at noe kommer til å gå galt om man gjør det, men at det innebærer en risiko og at man anbefales å unngå detKveite i sushi kan man ikke spise - men vanlig kveite som er varmebehandlet går fint. Bortsett fra blåkveiter på over 3 kg
Kveite i sushi kan man ikke spise - men vanlig kveite som er varmebehandlet går fint. Bortsett fra blåkveiter på over 3 kg
Kveite i sushi kan man ikke spise - men vanlig kveite som er varmebehandlet går fint. Bortsett fra blåkveiter på over 3 kg
Reker og scampi har jeg ikke hørt skal være noe problem - men på krabben kan man bare spise klørne og ikke innmatenDa jeg var gravid for fire år siden fikk jeg beskjed om å holde meg unna all "mudder" dyr som de sa, altså reker, scampi, krabber osv... Er det plutselig endret nå da?
Reker og scampi har jeg ikke hørt skal være noe problem - men på krabben kan man bare spise klørne og ikke innmaten![]()