Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter positiv el test i går, så blir ny ikm mandag den 23![]()
Her stiger LH, selv om EL-testen fortsatt er negativ.
CD 12, lørdag:
Vis vedlegget 107242
CD 14, i dag/mandag:
Vis vedlegget 107243
Så nå jobber kroppen hvert fall. Jeg merker at jeg har fått EL-kvalmen, endosmertene og eggehvite utflod - typiske EL-tegn hos meg. Fortsatt ikke helt rett-før-EL-temp, og tappen er bare halvåpen foreløpig. Så det er sikkert noen dager igjen. Venter på positiv EL-test også.![]()
Krysser fingrene for at du snart får en positiv el testOg ikke minst, en positiv g-test etter
![]()
Føler meg ganske trygg på snarlig positiv EL-test, men g-test er jeg nok litt skeptisk til. Håper da.![]()
Blæh! Begynte med grapefruktjuice for første gang idag. Fytti, for en smak! Blir vanskelig å tvinge i seg et glass om dagen kjenner jeg;p
HehehGikk greit de 2 første dagene og så ble det helt jævlig
![]()
Jeg klarte så vidt det ene glasset i dag. Hadde et stort vannglass ved siden av å skylle ned med;p Klarte nesten ikke å svelge det engang.. jaja, det er jo verdt det om det kan få det til å klaffe!![]()
Første nesten positive el test i dag, har hatt sterkere før, så regner med enda sterkere i morgenhvordan planlegger dere i forhold sex og el tester?
Samme dag negativ også?Humper hver dag fra nesten positiv test til hvert fall dagen for negativ igjen![]()
Samme dag negativ også?
Takk for svarJa samme dag som negativ ogsåFor egget slipper alt fra 0-48 timer etter positiv el-test
![]()
HehehJeg tok 1,5 glass i 2 dager uten problemer, men når jeg skulle ta det i går så var det sånne "frukt klumper" i, og da klarte jeg ikke å drikke en slurk engang
![]()
Uff. ja, jeg er ingen fan av juice med fruktkjøtt, og det var jo selvfølgelig denne. Får bare ha noe annet tilgjengelig å skylle ned med. Men holder det med ett stort glass om dagen? Tror ikke jeg klarer å presse i meg mer enn det;p
Nei ikke jeg heller, så var så kjedelig når jeg fikk det i gårJa det burde holde det altså
Jeg fikk hvert fall helt sinnsyke el smerter denne gangen
![]()
Da satser jeg på at det holder for min del også!![]()